Recaro vs. Römer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Hej tøser

Min kæreste og jeg skal have baby til sommer, og mangler at købe autostol.. Kæresten mener det skal være recaro (nok mest fordi det er populært i mandeverden?? ), men jeg synes måske at römer er meget populært, og nok er det af en grund?

Hvilket mærke bruger i, og hvad er fordelene ved det mærke?

Hvad synes i vi skal købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Levi&LilysMor

Frk P. skriver:

Hej tøser

Min kæreste og jeg skal have baby til sommer, og mangler at købe autostol.. Kæresten mener det skal være recaro (nok mest fordi det er populært i mandeverden?? ), men jeg synes måske at römer er meget populært, og nok er det af en grund?

Vi har rømer, fordi vi bedst kan lide den. Men husk at købe en som ikke fylder meget, vores er kæmpe og fylder rigtig meget...

Anmeld

9. marts 2012

Nettemor

Havde lige en længere samtale men en der har god forstand på autostole her tidligere på ugen

Recaro er ikke så godt som det har været. Langt fra. De havde god succes men så gjorde de ikke så meget mere ved det. De har nok valgt at fokus skulle være på deres bil sæder i stedet.

Vi har haft rømer til vores barn og været super tilfredse. De er rigtig gode. Ellers skulle du overveje Cybex. De er forholdsvis nye i faget (3-4 år) Men de er strøget lige til tops og har mange bedst i test produkter.

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

Frk P. skriver:

Hej tøser

jeg havde maxi cosi cabriofix og det er simpelthen en lækker stol..

Meget bredere og med bedre plads end de andre stole, og min dreng brugte den til han var næsten et år..

Anmeld

9. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Så må vi prøve at ud og tjekke lidt forskellige mærker tak for jeres svar

Anmeld

9. marts 2012

tweety2060

Frk P. skriver:

UTrTroSå må vi prøve at ud og tjekke lidt forskellige mærker tak for jeres svar

Tror Det er en smagssag om man er til recaro eller rømer.... Vi har begge til tøsen da hun var lille. I den alm bil var recaro'en og i firmabilen rømer.... Recaro var ny og med baby indsats. Tøsen sad rigtig godt og trygt i den. Og der var god hovedstøtte til hende. Rømeren brugte vi først da hun var 7 mdr og frem... Der var ikke babyindsats med, så ved ikke hvordan den havde været da hun var helt lille. ved ikke om der er indsats med i de nye modeller... Vores pige er en lille nips og har altid været det.hun kunne bruge stolene til hun var 15 mdr. Umiddelbart syntes jeg at recaro måske er lidt smallere end rømeren, Men tilgengæld lidt højere så hun kunne sidde lidt længere i recaroen end rømeren.... Men vi har været super tilfredse med begge stole.
Held og lykke med valget

Anmeld

9. marts 2012

Lenats31

jeg ville ikke vælge Recaro af den simple årsag at ungerne vokser ud af dem alt for tidligt. de er små og smalle.

Akat Graco Duologic 2 er endnu en mulighed.

Anmeld

10. marts 2012

Dot D

Vi har haft Römer fra start til nu, og vi er yderst tilfredse

Anmeld

10. marts 2012

Zeus

Frk P. skriver:

Hej tøser

Vi har haft dem begge.. Startede med recaroen 0-13 kg, men skiftede til römer 0-13 kg da hun var 4-5 mdr, fordi der bare ikke var plads til hende længere.

Så Römer herfra..

Anmeld

10. marts 2012

JustinsMoar

Vi har altid haft Recaro! 

Vi var glade for vores 0-13 kg. men vores søn var også meget lille (2125 g. og 48 cm) og var 7 mdr gammel da han voksede ud af stolen. Så røg han over i størrelsen større. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.