Åhh alle de bekymringer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

noah3006

Anonym skriver:

Mange tak for svaret Hvor er det dejligt at høre om andre der har oplevet det samme, det trøster mig lidt 

Jeg var til jordemoder for en uge siden, der sagde hun at hun ikke ville lytte hjertelyd, da det var muligt den ikke hun høres når det var så tidligt. Så ved ikke om hun ville gøre det nu. Men nu får Bebs lige weekenden til at sparke fra sig, ellers tror jeg nu at jeg ringer til jordemoderen alligevel 

Ja bare tænk gode tanker...   hele tiden... selvom det kan være svært når man er så bekymret hele tiden.. men synes klart du skal presse hende lidt, synes ikke hun kan være bekendt at nægte.. hun kunne jo godt gøre forsøg... bare du så husker ikke at blive endnu mere bekymret hvis hun ikke finder den fordi hun mener den er for "svag" at lytte til endnu.. og det jo svært ikke at blive det... Men igen, hun burde altså godt kunne finde den i uge 17... så pres lidt på, det trods alt dig der skal gå med bekymringerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg tænker alle de positive tanker jeg kan 

Jeg ringer på mandag, hvis jeg ikke har mærket noget henover weekenden. Man bliver jo sindsyg af at tænke på det hele tiden.

Anmeld

9. marts 2012

sarahb

Jeg mærkede først liv i 19-20
Det kan sagtens tage sin tid alt afhængig af hvordan bebs ligger.

Er sikker på at bebs har det godt i hulen

Anmeld

9. marts 2012

Kløver

i min første graviditet mærkede jeg liv allerede i uge 14/15 denne gang ligger min moderkage ud mod maven, og mærkede først liv omkring uge 19

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.