Anonym skriver:
Jeg har ofte tænkt over hvorfor man køber mærketøj til babyer?
De vokser lynhurtigt ud af tøjet.
De er ligeglade med om de har mærketøj på.
Er det fordi kvaliteten er bedre og tøjet derfor ikke bliver forvasket at se på? (hvilket, ikke særlig meget babytøj kan nå at blive, før det ikke bliver brugt mere)
Så mit spørgsmål er vel, til Jer der køber mærketøj, hvorfor?
(Jeg er blot nysgerrig)
Jeg køber stort set aldrig mærketøj fra ny... Det er sket en enkelt gang eller to, men synes simpelthen at det er uhyrligt at et så lille stk tøj der kan bruges så kort til koster 4-500 kr... De penge kan jeg godt bruge på noget andet.
Når det er sagt, så har jeg købt utrolig meget mærketøj brugt - med større eller mindre held. Nogen gange har tøjet været i fantastisk stand, andre gange har det været lige til skraldebøtten. Så er begyndt at blive mere varsom med at købe brugt.
Når jeg har købt brugt har det været fordi at jeg synes at det var et fedt design, eller fordi at jeg stod og manglede nogen ting til en billig penge NU!
Jeg vil sige at i fremtiden vil jeg hovedsagelig handle i H&M, og i tøj&sko. Har fundet ud af at tøj og sko bruger noget rigtig lækkert blødt stof - som forbliver blødt selvom det bliver vasket og IKKE tørretumblet... Derudover er jeg meget til enkle design, så de to butikker passer fint til min stil.
Faktisk stod jeg den anden dag og pakkede drengens bodyer væk i str 68... og kom til at tænke over hvad det ville koste at skifte til næste gardarobe. Tænker at det ville kunne gøres for 1500-2000 kr hvis man køber billigt, og det er da ok :0)
Anmeld