mærketøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg har ofte tænkt over hvorfor man køber mærketøj til babyer?

De vokser lynhurtigt ud af tøjet.

De er ligeglade med om de har mærketøj på.

Er det fordi kvaliteten er bedre og tøjet derfor ikke bliver forvasket at se på? (hvilket, ikke særlig meget babytøj kan nå at blive, før det ikke bliver brugt mere)

Så mit spørgsmål er vel, til Jer der køber mærketøj, hvorfor?

(Jeg er blot nysgerrig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Er det fordi kvaliteten er bedre og tøjet derfor ikke bliver forvasket at se på? (hvilket, ikke særlig meget babytøj kan nå at blive, før det ikke bliver brugt mere)

(Jeg er blot nysgerrig)

Fordi jeg synes det er federe at se på, og så synes jeg det virker meget blødere og skønnere for barnet at bruge..

Anmeld

9. marts 2012

Koen.

Her køber vi mærketøj ( du finder dog alt fra brugsen til hummel i hendes skab) men det har hverken noget med kvalitet eller mærke at gøre, men fordi jeg lige finder noget der er fedt

Ja de vokser hurtigt ud af det og ja min datter er sikkert ligeglad men sådan er det jo bare

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Fordi jeg synes det er federe at se på, og så synes jeg det virker meget blødere og skønnere for barnet at bruge..

Tror egentlig godt jeg kan følge dig i det med at det er blødere

Men ville du vælge tøj fra blot grundet mærket?

Anmeld

9. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tror egentlig godt jeg kan følge dig i det med at det er blødere

Men ville du vælge tøj fra blot grundet mærket?

nej det ville jeg bestemt ikke.. her har vi tøj fra alle steder..

Jeg køber det ikke selv, men jeg handler os alt hans tøj på nettet, for har ikke tid til at gå i butikker..
Men kunne aldrig drømme om at sige til folk at de KUN må købe mærketøj til ham.. Her har vi tøj fra både brugsen, bilka, føtex, og de dyrere mærker..

Anmeld

9. marts 2012

Lunae

Anonym skriver:

(Jeg er blot nysgerrig)

Jeg køber både mærketøj og ikke mærketøj.
Jeg elsker Molo, småfolk, Ej sikke lej osv. Men jeg kan også godt købe tøj i kvickly.

Jeg synes oftest at tøjet har en bedre pasform, pænere farver osv. Jeg føler ikke nødvendigvis at tøjet er dyrere. Man kan købe til lagersalg, på trendsales eller på bud!!

Anmeld

9. marts 2012

wamse

Nu gør jeg det ikke så meget mere, men kunne helt klart mærke en kvalitetsforskel på noget mærketøj kontra andet tøj. Eller jo jeg køber Pompdelux på udsalg

Fx synes jeg at Katvig er lækker blød, og holder formen godt.

Pompdelux, synes jeg holder form og farve, og så passer det godt til min lange og slanke datter Det er ydermere ikke voldsomt dyrt i forhold til meget andet

Anmeld

9. marts 2012

sarahb

Jeg elsker mærketøj, pga kvalitet og design.

Jeg elsker ej sikke lejs tøj og synes det holder sig så flot i farver og form i forhold til fx. Molo der bliver nusset efter første vask.

Derud over er ynglingsmærket burberry. Jo det er dyrt men det er så lækkert i kvaliteten! Begge drenge har brugt det nu og det er stadig så flot.
Levis jeans er det min ældste dreng kun bruger da de er super fede i pasformen til ham. Men de bliver købt i Usa til 1/4 del af prisen som herhjemme

Anmeld

9. marts 2012

Muffinmus

Synes ofte det bare har lidt sjovere tryk eller pænere former osv.

Her brugte vi ikke sindsygt mange penge på tøj til nr 1, han kunne passe det meste. Men vi begyndte på det da nr 2 kom fordi alt hvad der fantes fra føtex, BilkaHM og lign simpelthen ikke passede til hende. DEt er lavet til tykkere børn end hun var og hverken bodyer, bukser eller noget duede.

Tja, så der var vist det der for alvor satte gang i mit spender humør, mest på hollys dengang da det var noget af det der sad bedst uden at falde ned over hendes skuldre eller røv.

Nu køber jeg bare en del af det jeg kan lide på udsalg da man så næsten kan få det til samme pris som en bilkatrøje eller jakke og så vil jeg ærligt talt hellere have en smule bedre kvalitet end noget af deres er til de samme penge.

Dermed ikke sagt vi ikke køber det, har lige købt sorte bukser og en lækker grønturkis trøje til min søn derude...trøjen er super, mnen bukserne krølervildt i vaskog det gør mange af deres bukser der ikke er jeans...ret irriterende.

Anmeld

9. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

(Jeg er blot nysgerrig)

Jeg køber nogle mærker fordi kvaliteten er bedre og fordi jeg kan lide designet. Efterfølgende sælger jeg det videre og endeer i sidste ende med at betale det samme for det, som hvis jeg havde købt noget billigere tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.