Vand i kroppen-hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Clisolka

Maja84 skriver:

Nogle gode råd mod vand i kroppen, er nu i 33 graviditetsuge med mit 2 barn, og fik sidst svangerskabsforgiftning så vil jo rigtig gerne undgå det denne gang
Har desværre en del vand, og er især hænder/fingre og fødder som er ramt, og synes ikke rigtig de ting jeg gør hjælper så meget.
Går til massør 1 time hver 2 uge, og zoneterapi hver 2 uge (synes ikke jeg har flere penge jeg kan bruge til behandlinger) laver venepumpeøvelser, slapper af og har benene oppe men sørger også for at bevæge lidt og gå små ture, så meget jeg kan, drikker godt med vand og drikker tranebærsaft. prøver at hvile og undgå stress

nogle som har gode råd ud over det, har prøvet at finde tid til svømmehal men endnu ikke lykkedes, da energien slet ikke har været der, da vores søn på 13 mdr pt giver en del søvnunderskud

Har du prøvet at sidde med fødderne i et kar vand? Det gjorde jeg med mine elefantfødder i 30 graders varme  Det hjalp - og især om aftenen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

sandramor

Nej der skal bare tages mål for at sikre at det er en rigtige du får med hjem... Det er standard strømper men forskellige størrelser :-)

Så du kan få dem med med det samme... De billigste koster omkring 129 og de dyreste 329 :-)

Anmeld

9. marts 2012

Linsi

Maja84 skriver:

Nogle gode råd mod vand i kroppen, er nu i 33 graviditetsuge med mit 2 barn, og fik sidst svangerskabsforgiftning så vil jo rigtig gerne undgå det denne gang
Har desværre en del vand, og er især hænder/fingre og fødder som er ramt, og synes ikke rigtig de ting jeg gør hjælper så meget.
Går til massør 1 time hver 2 uge, og zoneterapi hver 2 uge (synes ikke jeg har flere penge jeg kan bruge til behandlinger) laver venepumpeøvelser, slapper af og har benene oppe men sørger også for at bevæge lidt og gå små ture, så meget jeg kan, drikker godt med vand og drikker tranebærsaft. prøver at hvile og undgå stress

nogle som har gode råd ud over det, har prøvet at finde tid til svømmehal men endnu ikke lykkedes, da energien slet ikke har været der, da vores søn på 13 mdr pt giver en del søvnunderskud

støttestrømper er jo dyre, og du skal jo vente nok en uge før du fpr dem. Gå ned på apoteket og køb comprilan bind, de kan godt give dig instrukser i hvordan de skal ligges. 

Anmeld

9. marts 2012

Kløver

Babymor2010 skriver:

cabbadbadekabadekar

Har du prøvet at sidde med fødderne i et kar vand? Det gjorde jeg med mine elefantfødder i 30 graders varme  Det hjalp - og især om aftenen 

Mener du badekar? Har vi desværre ikke, og har jævnligt haft taget fodbad, måske man skulle sønnens lille badekar til fodbad og prøve

Anmeld

9. marts 2012

Clisolka

Mener du badekar? Har vi desværre ikke, og har jævnligt haft taget fodbad, måske man skulle sønnens lille badekar til fodbad og prøve

Ja, tag et fodbad og slap af imens  Det hjælper med koldt vand 

Anmeld

9. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg skulle ellers til at forslå svømmehallen, men kender godt til det med manglende overskud! 

Jeg havde også monster meget vand i hele kroppen i min sidste graviditet, især fra uge 30 og frem til nogle dage efter mit Aks i uge 34, pga hellp.  Jeg fik konstatere ssf i uge 32+3, som så udviklede sig.

Denne gang går jeg til extra kontrol + Scaninger pga forhøjet risiko for at det kommer igen. 

Har fået at vide nu af rigtig mange læger at når man har haft ssf en gang, er chancen for at få det igen væsenlig større. Har feks fået at vide at jeg Har ca 40 procent chance for at få det igen, i denne graviditet. Men at hvis jeg får det igen, så sku det gerne komme sener og ik udvikle sig så volsomt! 

Har faktisk også fået at vide at hvis jeg så sku finde en anden mand at få børn med end min kærste, så var chancen endnu større! Så igen blandet info. 

Men ville nok gå til læge og få det tjekket for en sikkerheds skyld! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.