MariaE skriver:
jeg var nemlig til tjek på Fg for nogle uger siden og der sagde de nemlig at chancerne for at få det med samme mand var MEGET MEGET lille. At kroppen som regel kun får den reaktion en gang med den samme mand, så det er faktisk NETOP manden der har en indflydelse på om du får det eller ej.
Men ja, overskuddet skal jo kommet et sted fra og så man vælge om man vil have vand i kroppen eller slappe lidt af på sofaen...jeg er personligt nok mest til min sofa, men går også på barsel på onsdag i næste uge, så der burde der være muligehed for en morfar...er mega træt i øjeblikket.
Der er nok lige så mange meninger som der er læger, og må indrømme jeg tror mere på de faktorer som spiller ind i forhold til min krop, og gener, end påstande om mandens indvirkning. har kun hørt om få som har nævnt manden kunne have indvirkning, men intet om at man ikke skulle få det igen hvis det er med samme mand.
De har netop sagt til mig jeg er i høj risiko, fordi jeg havde det sidst, det ligger til familien, og også det at jeg er overvægtig, så de har allerede tidligt startet på at holde ekstra øje med blodtryk og protein osv.
hvordan manden kan have betydning ved jeg ikke, men håber da du har ret, vil jo helst undgå det, men tør ikke tro på for meget, så vil jeg hellere gøre mit for at undgå det

Jeg slapper også af så meget jeg kan, har jo så en søn i forvejen som kræver en del, især om natten, så det gør det jo ikke bedre, så må tage al den hvile jeg kan få, selvom det kunne være hyggeligt at tage ud en gang i ugen og lege blåhval
Anmeld