0-1 år: Lilla Bisgaard sandaler str. 19

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.152 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

dorthemus

Jeg sælger disse lilla sandaler fra Bisgaard, str. 19. De er brugt ganske kort tid. Har en smule brugsslid på snuden men fejler ellers intet

Nypris er 500 kr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

dorthemus

18. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

dorthemus skriver:

Jeg sælger disse lilla sandaler fra Bisgaard, str. 19. De er brugt ganske kort tid. Har en smule brugsslid på snuden men fejler ellers intet

Nypris er 500 kr.

ej de fine...

Men tør ikke købe dem tli lillepigen endnu, da hun stadig ligger derinde i varmen..

Anmeld

18. marts 2012

dorthemus

Mor til Frederic skriver:

ej de fine...

Men tør ikke købe dem tli lillepigen endnu, da hun stadig ligger derinde i varmen..

Det forstår jeg godt....men ja de er så fine

Anmeld

19. marts 2012

Alexander&Lærke

Ej hvor er de søde/fine, bare jeg dog vidste om min datter kunne gå i dem til sommer men hun bliver først 1 år den 23/7 så det er jo lidt svært at sige. Kan ikke huske fra sidst men har de sandaler på selvom de ikke går men kun kravler?

Anmeld

19. marts 2012

dorthemus

Mette&Alexander skriver:

bløbløblødEj hvor er de søde/fine, bare jeg dog vidste om min datter kunne gå i dem til sommer men hun bliver først 1 år den 23/7 så det er jo lidt svært at sige. Kan ikke huske fra sidst men har de sandaler på selvom de ikke går men kun kravler?

Jeg tror nok at jeg ville vælge nogle bløde begyndersko at gi hende på nu. Mht sanddalerne så brugte min datter dem den sidste sommermånederne sidste år. Da var hun 14 måneder. Men hun har også altid været en lille myr nu er hun 22 måneder og bruger stadig kun 86

Anmeld

19. marts 2012

Alexander&Lærke

dorthemus skriver:

Jeg tror nok at jeg ville vælge nogle bløde begyndersko at gi hende på nu. Mht sanddalerne så brugte min datter dem den sidste sommermånederne sidste år. Da var hun 14 måneder. Men hun har også altid været en lille myr nu er hun 22 måneder og bruger stadig kun 86

Janen hun har små futter på bla dem fra melton med skridsikker bund og skind futter fra tinyzone. Er det sådan nogle du tænker på... Eller bløde sko som hun kan begynde at gå i?

Anmeld

19. marts 2012

dorthemus

dorthemus skriver:

De hedder prewalkers. De er gode til børn der snart går eller lige er begyndt. Dem din datter bruger nu er gode nok, men når vejret blir mere udevenligt ville jeg nok købe sådan nogle prewalkers

Anmeld

25. marts 2012

dorthemus

Opsedasse

Anmeld

2. april 2012

dorthemus

De er så fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.