Er blevet hooked på HTC wildfire s... Hvad siger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har den som arbejds telefon, og kan ikke blive gode venner med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

dpb

Min kæreste har den og må indrømme at vi/jeg ikke syntes den var pengene værd!! Han har mange problemer med at fange signal her hvor vi bor, så antennen er elendig... har så også luret på tænks test efter køb, da jeg ikke havde adgang før, og der kan jeg se at det også er et af de punkter den fejler på der...

min nokia 5230 og hans fine nye Wildfire s kan være lige ved siden af hinanden (vi har begge CBB så ingen forskel der) og min kan have fuldt signal, hvor hans intet eller kun lidt har

og så syntes jeg heller ikke batteriet er skide godt... kan holde noget der ligner 1-2dage

Selve design osv. kan jeg ikke lige pege fingre af, men altså havde jeg kendt til det jeg lige har beskrevet havde jeg aldrig brugt så mange penge på den mobil!

Qnuz

Anmeld

9. marts 2012

Bryndis

marloutti skriver:

Tja, vil egentlig høre om den er ok... Eller er der andre smartphones I vil anbefale?

Tak....

Det er en fin mobil Jeg har selv lige haft den men har lige købt en ny. (gør jeg hver 6. måned )

Men hvis du er interesseret i en brugt så sælger jeg min

Anmeld

9. marts 2012

De3Guldklumper

Vi har en kammerat som har den og sammenlignet med min gamle iphone 3 GS så vil jeg klart vælge Iphone.

Du får bare bedre kvalitet i Iphonen

Anmeld

11. marts 2012

marloutti

dpb skriver:

Min kæreste har den og må indrømme at vi/jeg ikke syntes den var pengene værd!! Han har mange problemer med at fange signal her hvor vi bor, så antennen er elendig... har så også luret på tænks test efter køb, da jeg ikke havde adgang før, og der kan jeg se at det også er et af de punkter den fejler på der...

min nokia 5230 og hans fine nye Wildfire s kan være lige ved siden af hinanden (vi har begge CBB så ingen forskel der) og min kan have fuldt signal, hvor hans intet eller kun lidt har

og så syntes jeg heller ikke batteriet er skide godt... kan holde noget der ligner 1-2dage

Selve design osv. kan jeg ikke lige pege fingre af, men altså havde jeg kendt til det jeg lige har beskrevet havde jeg aldrig brugt så mange penge på den mobil!

Qnuz

Tusind tak for uddybende svar...

Anmeld

11. marts 2012

marloutti

Pylle3 skriver:

Vi har en kammerat som har den og sammenlignet med min gamle iphone 3 GS så vil jeg klart vælge Iphone.

Du får bare bedre kvalitet i Iphonen

Ja, det har jeg også tænkt på. Jeg har bare ikke råd til en iphone...

Anmeld

11. marts 2012

marloutti

Bryndis skriver:

Det er en fin mobil Jeg har selv lige haft den men har lige købt en ny. (gør jeg hver 6. måned )

Men hvis du er interesseret i en brugt så sælger jeg min

Tak, men jeg er stadig i tvivl om hvad jeg vil have....

Anmeld

11. marts 2012

marloutti

Mamman skriver:

Jeg har den som arbejds telefon, og kan ikke blive gode venner med den

Okay, tak

Anmeld

11. marts 2012

De3Guldklumper

marloutti skriver:

Tak, men jeg er stadig i tvivl om hvad jeg vil have....

Du kan jo sagtens få en brugt iphone til samme penge - den hedder måske ikke lige 4 el. 4S men en 3´er el. 3 GS kan du sagtens få til de penge.

Anmeld

11. marts 2012

dpb

marloutti skriver:

Tusind tak for uddybende svar...

Så lidt

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.