Er blevet hooked på HTC wildfire s... Hvad siger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

marloutti

Tja, vil egentlig høre om den er ok... Eller er der andre smartphones I vil anbefale?

Tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Noneother

Jeg har selv en. Bl.a. fordi jeg ikke gider at give helt vildt mange penge for en mobil da jeg (Læa: Min søn) smadre sådan en minimum hvert halve år.

-Og altså den er fin. Det er en udemærket nybegynder smartphone, men går du efter kvalitet og brugbare features, så skal du næsten ud og have et af de nye window telefoner.

+ At jeg har haft problemer med at skærmen "sover", så jeg fx ikke kan tage den når den ringer og sådan. Med både min wildfire og den nye S

Til gengæld kan den virkelig tåle at ryge på gulvet.

Anmeld

8. marts 2012

Laura.

marloutti skriver:

Tja, vil egentlig høre om den er ok... Eller er der andre smartphones I vil anbefale?

Tak....

Jeg har den selv og jeg er glad for min..

Anmeld

8. marts 2012

marloutti

Noneother skriver:

Jeg har selv en. Bl.a. fordi jeg ikke gider at give helt vildt mange penge for en mobil da jeg (Læa: Min søn) smadre sådan en minimum hvert halve år.

-Og altså den er fin. Det er en udemærket nybegynder smartphone, men går du efter kvalitet og brugbare features, så skal du næsten ud og have et af de nye window telefoner.

+ At jeg har haft problemer med at skærmen "sover", så jeg fx ikke kan tage den når den ringer og sådan. Med både min wildfire og den nye S

Til gengæld kan den virkelig tåle at ryge på gulvet.

Okay, tak... Dejligt, den kan tåle at blive tabt... Men træls med skærmen. Det skal jo bare fungere....

Anmeld

8. marts 2012

marloutti

Laura. skriver:

Jeg har den selv og jeg er glad for min..

Okay, tak...

Anmeld

8. marts 2012

Hvem?

marloutti skriver:

Tak....

Så har jeg en du godt må købe, brugt i én uge - det er ikke li mig

Anmeld

8. marts 2012

marloutti

Bondefruen skriver:

Tak, men jeg tænker stadig... er lidt i tvivl... men vender tilbage, hvis det er

Anmeld

8. marts 2012

marloutti

Bondefruen skriver:

Tak, men jeg tænker stadig... er lidt i tvivl... men vender tilbage, hvis det er

Anmeld

8. marts 2012

Orkide86

marloutti skriver:

Tak....

Jeg har haft den og jeg var flad for den, skiftede den ud da jeg fik iPhone vil helt klart anbefale en iPhone det er virkelig kanon kvalitet. 

Anmeld

8. marts 2012

Kløver

Jeg er fint tilfreds med min, til mit forbrug, vil dog anbefale fra start at købe et større hukommelseskort, men ellers synes jeg den er fin, til mit behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.