Afstemning om legeland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

piadas

Har alle efterhånden fået stemt? Det ser jo ud til, at vi har vinder - søndag d. 22. april. Datoen har i hvert fald fået flest stemmer, men jeg ville lige sikre mig, at alle som gerne vil med har fået stemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Har alle efterhånden fået stemt? Det ser jo ud til, at vi har vinder - søndag d. 22. april. Datoen har i hvert fald fået flest stemmer, men jeg ville lige sikre mig, at alle som gerne vil med har fået stemt!

Jeg har enndu ikke stemt, for jeg kender stadig ikke skema Kontoret har åbenbart lavet en fejl, så jeg ikke er tilmeldt undervisning her i foråret... (dog heldigvis var jeg tilmeldt eksamen... tsk tsk)

Jeg kan godt d. 22. april, forudsat at tog/bus mm kører nogenlunde optimalt. Hvad tid på dagen snakker vi, og er det "hele" dagen, eller bare et par timer?

Anmeld

14. marts 2012

bøgelund

AnneBJ skriver:

Jeg har enndu ikke stemt, for jeg kender stadig ikke skema Kontoret har åbenbart lavet en fejl, så jeg ikke er tilmeldt undervisning her i foråret... (dog heldigvis var jeg tilmeldt eksamen... tsk tsk)

Jeg kan godt d. 22. april, forudsat at tog/bus mm kører nogenlunde optimalt. Hvad tid på dagen snakker vi, og er det "hele" dagen, eller bare et par timer?

Hvis vi skal med, kan i da køre med. hvis vi kan snakke så længe..  

Anmeld

14. marts 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Øv, hvor irriterende!

Jeg tænker, at det er mere end et par timer. Jeg synes, det er for langt at køre til Århus for blot et par timer. Der er trods alt over 1 times transport dertil...

Jeg forestiller mig, at vi mødes ved 10-tiden, så poderne kan nå at få noget ud af det, inden de skal sove til middag?

Så kan vi jo snakke mens de forhåbentligt sover sødt i deres barnevogne! Jeg tænker, at vi forlader legelandet engang, når de er vågnet igen og blevet fodret af til hjemturen, eller hvordan vi nu føler for det.

Lyder det helt dumt?

Anmeld

14. marts 2012

AnneBJ

bøgelund skriver:

Hvis vi skal med, kan i da køre med. hvis vi kan snakke så længe..  

Det kan vi da selvfølgelig (altså snakke ) Det kunne være rigtig fedt!

Anmeld

14. marts 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Øv, hvor irriterende!

Jeg tænker, at det er mere end et par timer. Jeg synes, det er for langt at køre til Århus for blot et par timer. Der er trods alt over 1 times transport dertil...

Jeg forestiller mig, at vi mødes ved 10-tiden, så poderne kan nå at få noget ud af det, inden de skal sove til middag?

Så kan vi jo snakke mens de forhåbentligt sover sødt i deres barnevogne! Jeg tænker, at vi forlader legelandet engang, når de er vågnet igen og blevet fodret af til hjemturen, eller hvordan vi nu føler for det.

Lyder det helt dumt?

Nej jeg synes ikke det lyder dumt! For det er jo en del transport for de fleste!

Nu kan der jo ske meget for en gut på 11½ mdr., på halvanden måned, men Felix sover jo så fra 9-11 og 14-16... ca... Men altså, måske blunder han i bilen ud og hjem og ja... jeg ved det ikke - jeg synes i hvert fald en hel dag lyder fint!  

Anmeld

14. marts 2012

bøgelund

AnneBJ skriver:

Det kan vi da selvfølgelig (altså snakke ) Det kunne være rigtig fedt!

Ellers kan turen godt blive en smule lang.. 

Men det kan vi sagtens finde ud af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.