Afstemning om legeland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke dage kan I komme med i legeland?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.062 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

piadas

Der er åbenbart delte meninger, om hvilken dag vi skal lege i legelandet i Aarhus...

Det var sgu nemmere, da vi alle var på barsel!

Jeg prøver lige at smide en masse datoer afsted, så stem på alle de dage, I kan - så bliver det den dag, der får flest stemmer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

AnneBJ

Jeg har ikke mulighed for at stemme endnu. Jeg kender ikke mit skema efter d. 23. marts, så jeg må hellere lige se hvad jeg (evt.) vælger at gå glip af... Og bliver det Århus eller Ålborg?

Anmeld

8. marts 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg har ikke mulighed for at stemme endnu. Jeg kender ikke mit skema efter d. 23. marts, så jeg må hellere lige se hvad jeg (evt.) vælger at gå glip af... Og bliver det Århus eller Ålborg?

Øv, det er da træls...hvornår kender du det?
Jeg synes stemningen var mest til Århus, og så er der også flest der kan komme med! Så det blev Århus - så I også kan komme med! <3:-D

Anmeld

8. marts 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Øv, det er da træls...hvornår kender du det?
Jeg synes stemningen var mest til Århus, og så er der også flest der kan komme med! Så det blev Århus - så I også kan komme med! <3:-D

Åh ja det er et ret godt spørgsmål - i dag har jeg fx fået at vide hvornår jeg skal til mundtlig eksamen. tirsdag i næste uge - jeg hader så kort varsel

Anmeld

9. marts 2012

Marco2

Men vi skal nok tage afstemningen med et gran salt, for tror der er mange "uvedkommende" der stemmer … For på nuværende tidspunkt er der afgivet 26 stemmer og så mange er vi slet ikke i vores gruppe der har til hensigt at komme …

Anmeld

9. marts 2012

piadas

Marco2 skriver:

Men vi skal nok tage afstemningen med et gran salt, for tror der er mange "uvedkommende" der stemmer … For på nuværende tidspunkt er der afgivet 26 stemmer og så mange er vi slet ikke i vores gruppe der har til hensigt at komme …

Det tror jeg ikke! Det er bare fordi man kan afgive flere stemmer, og de allesammen tæller med. Jeg har f.eks. stemt på næsten alle datoerne, så jeg tæller jo for mange stemmer!

Anmeld

13. marts 2012

DK

Hov! Er der tale om lørdag d. 21 april, eller søndag d. 22. april?

Anmeld

13. marts 2012

piadas

DK skriver:

Hov! Er der tale om lørdag d. 21 april, eller søndag d. 22. april?

Ups, jeg synes ellers jeg var så omhyggelig med at få det til at passe med kalenderen!

Jeg har ment søndag, for jeg kan ikke lørdag...

Anmeld

13. marts 2012

bøgelund

vi er ikke kommet nærmere en dag? datoerne nærmer sig efterhånden.

Anmeld

14. marts 2012

DK

piadas skriver:

Ups, jeg synes ellers jeg var så omhyggelig med at få det til at passe med kalenderen!

Jeg har ment søndag, for jeg kan ikke lørdag...

Super! Jeg vil også helst søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.