GI LYD :p alt vel piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

Camillee

Vil lige høre om hvordan det går hos jer allesammen og jeres små voksende mirakler?

... Men vi har det godt her, er gået på barsel og NYDER det, der er kommet mere ro over mine plukkeveer og Hurra for akkupunktur - det har hjulpet SÅ meget på mine bækkensmerter (: 

og var i dag var jeg hos min JM (uge 32+4)
( den gamle som jeg havde med Elias og i starten af denne graviditet, hun har fået en vikariat og kan nå at følge mig hele vejen )
... vi fik en god snak om hvordan det gik og hvor hvordan jeg havde det, og så jeg fik svar på mine blodprøver -
Mynthe er RhD positiv, (er selv RhD Neg) så skal på mandag med og have en Anti-D sprøje .
Men ellers var alt som det skulle være, hovedet vender unden tvivl ned og har en rumlende kærligheds baby på ca 1900-2000 gram og lyden af hendes smukke hjertelyd fik Mamma her til at græde, ( og gør det hver gang ;P )
og lige et billede fra uge 32+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

JH12

Sikke et dejlig billede af maven, og det sidder jo enormt flot !

Skøn med barsel, så kan du nyde den sidste tid med Elisa inden Mynthe kommer til verden
Og dejligt der er kommet lidt styr på plukveerne.. 

Utrolig at akkupunktur har hjulpet mod bækkenløsning, jeg synes lidt det akkupunktur er lidt noget hokus pokus, men nok fordi jeg aldrig selv har prøvet det

Men her går det godt, dog må jeg vente med Barsel til 13. april  og jeg synes det er enormt hårdt at komme afsted (skole) de 4 gange om ugen jeg skal.. For jeg er ENORMT træt, og har bare mest af alt lyst til at bruge ALT min tid sammen med min skønne kæreste, og bare slappe af og nyde graviditeten..  Så jeg får ikke rigtig læst de lektier jeg skal..

Også har vi her i mandags måtte aflive den ene af vores hunde, hvilket har været sindsyg hårdt, men samtidig prøver vi at holde hinanden oppe, og være der for vores hund, som virkelig er blevet mærket af hans kæreste ikke er der mere.. så han skal aktivers MEGET, så han er træt her hjemme, så han ikke piver og leder efter hende - hvilket han bruger hele natten på.. Så vi er ude og gå mange og lange ture om dagen..

Men Bettepigen er sindsyg aktiv lige for tiden.. men heldigvis sover hun stadigvæk natten igennem.. SKØNT  Og vi har 32 ugers læge besøg på tirsdag, er spændt på om alt er som det skal være, men det tror jeg nu

Anmeld

8. marts 2012

Camillee

Sikke et dejlig billede af maven, og det sidder jo enormt flot !

Skøn med barsel, så kan du nyde den sidste tid med Elisa inden Mynthe kommer til verden
Og dejligt der er kommet lidt styr på plukveerne.. 

Utrolig at akkupunktur har hjulpet mod bækkenløsning, jeg synes lidt det akkupunktur er lidt noget hokus pokus, men nok fordi jeg aldrig selv har prøvet det

Men her går det godt, dog må jeg vente med Barsel til 13. april  og jeg synes det er enormt hårdt at komme afsted (skole) de 4 gange om ugen jeg skal.. For jeg er ENORMT træt, og har bare mest af alt lyst til at bruge ALT min tid sammen med min skønne kæreste, og bare slappe af og nyde graviditeten..  Så jeg får ikke rigtig læst de lektier jeg skal..

Også har vi her i mandags måtte aflive den ene af vores hunde, hvilket har været sindsyg hårdt, men samtidig prøver vi at holde hinanden oppe, og være der for vores hund, som virkelig er blevet mærket af hans kæreste ikke er der mere.. så han skal aktivers MEGET, så han er træt her hjemme, så han ikke piver og leder efter hende - hvilket han bruger hele natten på.. Så vi er ude og gå mange og lange ture om dagen..

Men Bettepigen er sindsyg aktiv lige for tiden.. men heldigvis sover hun stadigvæk natten igennem.. SKØNT  Og vi har 32 ugers læge besøg på tirsdag, er spændt på om alt er som det skal være, men det tror jeg nu

Mange tak
Ja og jeg nyder det helt vildt, ELias har hele tiden haft korte dage men har bare mere overskud og mindre ondt når jeg henter ham fordi jeg ikke har været i skole (: og det kan han da helt klart mærke.. 

Jeg havde det på samme måde, kunne slet ikke se hvordan det kunne hjælpe mod smerterne/symptomerne men det er faktisk utrolig effektivt, jeg er ikke smertfri meen (: 

Puha der er lige et par uger til, Ja det er hårdere at gå i skole end man skulle tro (: og trætheden kender jeg alt til. Kan godt forstå du gerne vil nyde Graviditeten derhjemme, det er også hyggeligst

Jeg føler med jer Det er hårdt, de bliver jo en stor del af familien,  men hun var en utrolig smuk lille hund!

Ja der er intet bedre end en aktiv baby, og søde babyspark (: 
og er sikker på alt er som det skal være! husk at komme med en opdate så (:

Anmeld

9. marts 2012

NNL

Dejligt at høre det går godt hos dig

Det gør det også her. Har døjet en del med smerter allernederst i underlivet, men det er heldigvis blevet bedre nu her Ellers har jeg stadig 3 uger på jobbet inden det bliver min tur til at gå på barsel - men jeg GLÆDER mig!! Synes arbejdsdagen er blevet lang nu. Jeg har svært ved at koncentrere mig så længe og jeg bliver træt midt på dagen. Men det går - jeg må lige hænge i de sidste uger

Sikke et smukt mave billede, det sidder bare super flot på dig Her er lige et link til min mave da jeg var 31+0 (kunne ikke lige finde rundt i dagene, så fik skrevet 31+1 på, hvilket er forkert https://www.baby.dk/debat/163814pi1/uge-32/311.aspx#GoToMessage

Anmeld

9. marts 2012

JH12

Camillee skriver:

Mange tak
Ja og jeg nyder det helt vildt, ELias har hele tiden haft korte dage men har bare mere overskud og mindre ondt når jeg henter ham fordi jeg ikke har været i skole (: og det kan han da helt klart mærke.. 

Jeg havde det på samme måde, kunne slet ikke se hvordan det kunne hjælpe mod smerterne/symptomerne men det er faktisk utrolig effektivt, jeg er ikke smertfri meen (: 

Puha der er lige et par uger til, Ja det er hårdere at gå i skole end man skulle tro (: og trætheden kender jeg alt til. Kan godt forstå du gerne vil nyde Graviditeten derhjemme, det er også hyggeligst

Jeg føler med jer Det er hårdt, de bliver jo en stor del af familien,  men hun var en utrolig smuk lille hund!

Ja der er intet bedre end en aktiv baby, og søde babyspark (: 
og er sikker på alt er som det skal være! husk at komme med en opdate så (:

Kunne se jeg fik skrevet Elisa tidligere, ups mindre taste fejl .

Men nej akkupunktur kan nok desværre ikke tage alle smerterne, men det er da fedt nogle af smerterne er forsvundet så det ikke er helt så slemt mere..
Jeg har selv en mindre bækkenløsning, men ikke noget af betydning - jeg tænker bare lidt mere over hvordan jeg bruger min krop og hvor meget.. Men ellers gør jeg som jeg hele tiden har gjord

Mange tak, for de pæne ord om vores elskede lille Bella..

Jeg skal nok komme med en opdate på tirsdag, det bliver spændende..

Anmeld

9. marts 2012

Camillee

NNL skriver:

Dejligt at høre det går godt hos dig

Det gør det også her. Har døjet en del med smerter allernederst i underlivet, men det er heldigvis blevet bedre nu her Ellers har jeg stadig 3 uger på jobbet inden det bliver min tur til at gå på barsel - men jeg GLÆDER mig!! Synes arbejdsdagen er blevet lang nu. Jeg har svært ved at koncentrere mig så længe og jeg bliver træt midt på dagen. Men det går - jeg må lige hænge i de sidste uger

Sikke et smukt mave billede, det sidder bare super flot på dig Her er lige et link til min mave da jeg var 31+0 (kunne ikke lige finde rundt i dagene, så fik skrevet 31+1 på, hvilket er forkert https://www.baby.dk/debat/163814pi1/uge-32/311.aspx#GoToMessage

Jeg kan godt forstå du glæder dig! når barsel starter er terminen og dermed bebs endnu tætter på . for mit vedkommende må de nærste 51 dage godt gå stærkt <3

Godt du har det bedre  

Mange tak, og kan kun lige ilm! det klær dig med en struttende babymave (:

Anmeld

9. marts 2012

Camillee

Joyce1986 skriver:

Kunne se jeg fik skrevet Elisa tidligere, ups mindre taste fejl .

Men nej akkupunktur kan nok desværre ikke tage alle smerterne, men det er da fedt nogle af smerterne er forsvundet så det ikke er helt så slemt mere..
Jeg har selv en mindre bækkenløsning, men ikke noget af betydning - jeg tænker bare lidt mere over hvordan jeg bruger min krop og hvor meget.. Men ellers gør jeg som jeg hele tiden har gjord

Mange tak, for de pæne ord om vores elskede lille Bella..

Jeg skal nok komme med en opdate på tirsdag, det bliver spændende..

det går nok ;p  jeg forstod hvad det skulle stå

Ja det er alle nålene værd, hehe og mig som hader nåle, hehe.
.. Ja det var helt klart også at foretrække, man finder pludselig ud af hvor vigtigt det er at passe på sig selv..

uh det lyder godt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.