Sikke et dejlig billede af maven, og det sidder jo enormt flot !
Skøn med barsel, så kan du nyde den sidste tid med Elisa inden Mynthe kommer til verden 
Og dejligt der er kommet lidt styr på plukveerne..
Utrolig at akkupunktur har hjulpet mod bækkenløsning, jeg synes lidt det akkupunktur er lidt noget hokus pokus, men nok fordi jeg aldrig selv har prøvet det 
Men her går det godt, dog må jeg vente med Barsel til 13. april
og jeg synes det er enormt hårdt at komme afsted (skole) de 4 gange om ugen jeg skal.. For jeg er ENORMT træt, og har bare mest af alt lyst til at bruge ALT min tid sammen med min skønne kæreste, og bare slappe af og nyde graviditeten.. Så jeg får ikke rigtig læst de lektier jeg skal.. 
Også har vi her i mandags måtte aflive den ene af vores hunde, hvilket har været sindsyg hårdt, men samtidig prøver vi at holde hinanden oppe, og være der for vores hund, som virkelig er blevet mærket af hans kæreste ikke er der mere.. så han skal aktivers MEGET, så han er træt her hjemme, så han ikke piver og leder efter hende - hvilket han bruger hele natten på.. Så vi er ude og gå mange og lange ture om dagen..
Men Bettepigen er sindsyg aktiv lige for tiden.. men heldigvis sover hun stadigvæk natten igennem.. SKØNT
Og vi har 32 ugers læge besøg på tirsdag, er spændt på om alt er som det skal være, men det tror jeg nu 
Anmeld