31+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.753 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

NNL

Som tiden dog flyver. Alligevel synes jeg der er længe til termin

Har nu 3½ uge tilbage på jobbet, og jeg GLÆDER mig til at få barsel. Arbejdsdagen er blevet lang - tankerne kredser om baby, jeg har lyst til bare at sidde og kigge på at maven bevæger sig, og midt på dagen trænger jeg virkelig til en lur. Så 30. marts er længe ventet - men ikke så meget som terminsdatoen 8 maj

Ellers har jeg ikke voldsomme gener - nogle gange har jeg svært ved at gå pga smerter i symfysen, og ryggen og ribbenene er godt belastet. Men jeg kan sagtens klare de daglige gøremål, så skal ikke klage Og endnu ingen strækmærker - håber bare de bliver væk

Vægten siger nu +14 kg, uha. Havde planer om maks +15 kg - den går nok ikke... Men mon ikke jeg nok skal kunne smide dem igen bagefter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

VNB

Smukt!!! 

Anmeld

6. marts 2012

JH12

SMUKT ! og Maven er jo bare så fin, og det sidder SÅ flot

Anmeld

7. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Som tiden dog flyver. Alligevel synes jeg der er længe til termin

Har nu 3½ uge tilbage på jobbet, og jeg GLÆDER mig til at få barsel. Arbejdsdagen er blevet lang - tankerne kredser om baby, jeg har lyst til bare at sidde og kigge på at maven bevæger sig, og midt på dagen trænger jeg virkelig til en lur. Så 30. marts er længe ventet - men ikke så meget som terminsdatoen 8 maj

Ellers har jeg ikke voldsomme gener - nogle gange har jeg svært ved at gå pga smerter i symfysen, og ryggen og ribbenene er godt belastet. Men jeg kan sagtens klare de daglige gøremål, så skal ikke klage Og endnu ingen strækmærker - håber bare de bliver væk

Vægten siger nu +14 kg, uha. Havde planer om maks +15 kg - den går nok ikke... Men mon ikke jeg nok skal kunne smide dem igen bagefter

Ihh hvor er du fiin søøde
Du bærer den sååå flot.

Kan godt forstå du glæder dig til barsel.

Kram

Anmeld

7. marts 2012

Koen.

Flot flot mavse

Det med kiloerne skal du ikke bekymre dig om, jeg tog sidst 26 kg på men efter ca 10-12 uger efter fødslen vejede jeg det samme som før og jeg ammede ikke så det er ikke engang derfor som mange tror

Anmeld

7. marts 2012

NNL

tanja. skriver:

Flot flot mavse

Det med kiloerne skal du ikke bekymre dig om, jeg tog sidst 26 kg på men efter ca 10-12 uger efter fødslen vejede jeg det samme som før og jeg ammede ikke så det er ikke engang derfor som mange tror

Årh tak, det var da lige verdens fedeste besked at få

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Sikken en fin mave  

Anmeld

7. marts 2012

LR85

hvor er du smuk.

og kan godt forstå du glæder dig til a gå på barsel

Anmeld

7. marts 2012

Mira0911

Flot mave.... 

Anmeld

7. marts 2012

Pige2009

Fin mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.