hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Det har vi fået hvert sted indtil videre. de mener ikke det betale sig at købe hus nu, når jeg om 3 år er uddannet og vil stige i løn, for så mener de ikke vi vil være tilfreds med det hus vi har råd til at købe idag. men det er jo nu priserne er til at købe hus. ORK!

Er det deres svar? Jamen det skal de da overhovedet ikke bestemme, hvad hvis i vil renovere i fremtiden eller byggge til? I fremtiden har i jo så netop de flere penge til at renovere for!

Ville da blive pisse sur og sige min mening hvis jeg var jer.

Vi skal selv i vores bank i snakke om mulighed for at købe hus snart, og så går vi da ikke ud og kigger på nyrenoverede huse  og tror heller aldrig at jeg nogensinde ville købe et nyrenoveret hus, jeg kan godt li at pusle og lave mine egne ting .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

piadas

Anonym skriver:

ARG!!! syntes det er en lortedag idag!

har fået nr. 3 afslag på at kunne købe hus. syntes bare det er så frustrerende.

Vi har indtægter på 550000 før skat om året og ingen gæld. fatter ikke det ikke kan lade sig gøre. Vi sidder til leje nu og har 17.000 til os selv om måneden til mad, fornøjelser tøj osv. her er alle faste udgifter betalt samt benzin. Hvad fanden er det for et lorteland vi bor i?

UNDSKYLD sproget. havde lige lidt frustrationer der skulle ud.

Nu er det ikke fordi, jeg skal bruge baby.dk til at gafle nye kunder, men det lyder altså ret mærkeligt, at I ikke kan få lov til det!

Jeg er selv rådgiver i et pengeinstitut, så du er velkommen til at sende en PB til mig, hvis jeg skal prøve at kigge på det...

Anmeld

8. marts 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

ARG!!! syntes det er en lortedag idag!

har fået nr. 3 afslag på at kunne købe hus. syntes bare det er så frustrerende.

Vi har indtægter på 550000 før skat om året og ingen gæld. fatter ikke det ikke kan lade sig gøre. Vi sidder til leje nu og har 17.000 til os selv om måneden til mad, fornøjelser tøj osv. her er alle faste udgifter betalt samt benzin. Hvad fanden er det for et lorteland vi bor i?

UNDSKYLD sproget. havde lige lidt frustrationer der skulle ud.

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet i vil købe hus. Men er der ikke noget med at der MANGE steder i yderområderne slet ikke kan lånes penge til huskøb ???

Anmeld

8. marts 2012

th

piadas skriver:

Nu er det ikke fordi, jeg skal bruge baby.dk til at gafle nye kunder, men det lyder altså ret mærkeligt, at I ikke kan få lov til det!

Jeg er selv rådgiver i et pengeinstitut, så du er velkommen til at sende en PB til mig, hvis jeg skal prøve at kigge på det...

ja det lyder mærkeligt.. arbejder også i bank, kan da selv ikke forstå deres holdninger...

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

ved ikke hvad banker i har været ved, men ved at nordea og danske bank har et højt rodighedsbeløb at man skal have. ved ikke om der ligger en mindre bank, så ville jeg nok prøve den i stedet.

for vi er også 2 voksen og 1 barn og vi kunne købe for 1.6 og har en indtægt på 550.000 inden skat.

Hvilken bank havde i? vi har været i spar nord, nordjydske bank og danske bank.

Anmeld

8. marts 2012

norenberg

Lyder mærkeligt for 2 år siden lånte vi 1,5 mio på to fagforeninger, og et hus i forvejen som vi skyldte på og stadig ikke har kunne sælge....og vi er to voksne og 3 børn og har to biler....prøv handelsbanken der lånte vi

Anmeld

8. marts 2012

th

Anonym skriver:

Hvilken bank havde i? vi har været i spar nord, nordjydske bank og danske bank.

sparekassen faaborg. ligger kun på fyn

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Tak det er rigtig sødt af dig. vi venter lige på svar fra de sidste 2 steder vi har forespurgt. hvis de også er negative vender jeg meget gerne tilbage til dig!

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Lyder mærkeligt for 2 år siden lånte vi 1,5 mio på to fagforeninger, og et hus i forvejen som vi skyldte på og stadig ikke har kunne sælge....og vi er to voksne og 3 børn og har to biler....prøv handelsbanken der lånte vi

tror nøgleordet her er for 2 år siden. vores egen rådgiver sagde at hvis vi havde spurgt for 2 år siden havde de smidt pengene i nakken af os. men der vidste vi ikke rigtig om det var det vi ville.

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

sparekassen faaborg. ligger kun på fyn

det kan godt være vi skal ud til de helt små lokale sparekasser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.