hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2012

Anonym trådstarter

ARG!!! syntes det er en lortedag idag!

har fået nr. 3 afslag på at kunne købe hus. syntes bare det er så frustrerende.

Vi har indtægter på 550000 før skat om året og ingen gæld. fatter ikke det ikke kan lade sig gøre. Vi sidder til leje nu og har 17.000 til os selv om måneden til mad, fornøjelser tøj osv. her er alle faste udgifter betalt samt benzin. Hvad fanden er det for et lorteland vi bor i?

UNDSKYLD sproget. havde lige lidt frustrationer der skulle ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Lady Marion <3

Hvormeget er det brutto pr md og hvor meget ville i købe for ?

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Hvormeget er det brutto pr md og hvor meget ville i købe for ?

Jamen det er jo næsten det værste. vi har ikke sat noget beløb på, har forespurgt om vi kan købe for 700000 eller 1000000 og bedt dem regne på det, og de mener ikke vi har økonomi til at købe hus.

Anmeld

8. marts 2012

th

Anonym skriver:

Vi har indtægter på 550000 før skat om året og ingen gæld. fatter ikke det ikke kan lade sig gøre. Vi sidder til leje nu og har 17.000 til os selv om måneden til mad, fornøjelser tøj osv. her er alle faste udgifter betalt samt benzin. Hvad fanden er det for et lorteland vi bor i?

hvor mange personer er i?

Anmeld

8. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Det er nok ikke jer der er problemet men tiderne.

Man skal spørge MANGE banker før man får et ja. Min mor stod og skulle have et andet hus i vinters, hun fik afslag 2 gange og gad faktisk ikke mere - hun mente ikke hun ville få et ja så og var rigtig ked af det.
Jeg sagde at hun skulle blive ved og til sidst fik hun et ja i en bank i en hel anden by  Det nytter intet at give op.

Måske du skulle få vedkommende til at give en konkret forklaring på hvorfor i ikke må købe hus? 

Anmeld

8. marts 2012

Humanincubator

Frustrerende. Men så er det bare om at smække penge ind på en opsparing et stykke tid og så bevise, at I kan leve for mindre om måneden!

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

hvor mange personer er i?

to voksne og 1 barn

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Humanincubator skriver:

Frustrerende. Men så er det bare om at smække penge ind på en opsparing et stykke tid og så bevise, at I kan leve for mindre om måneden!

Det gør vi allerede. sætter 9000 ind om måneden til en kommende udbetaling - troede vi!

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Det er nok ikke jer der er problemet men tiderne.

Man skal spørge MANGE banker før man får et ja. Min mor stod og skulle have et andet hus i vinters, hun fik afslag 2 gange og gad faktisk ikke mere - hun mente ikke hun ville få et ja så og var rigtig ked af det.
Jeg sagde at hun skulle blive ved og til sidst fik hun et ja i en bank i en hel anden by  Det nytter intet at give op.

Måske du skulle få vedkommende til at give en konkret forklaring på hvorfor i ikke må købe hus? 

Det har vi fået hvert sted indtil videre. de mener ikke det betale sig at købe hus nu, når jeg om 3 år er uddannet og vil stige i løn, for så mener de ikke vi vil være tilfreds med det hus vi har råd til at købe idag. men det er jo nu priserne er til at købe hus. ORK!

Anmeld

8. marts 2012

th

Anonym skriver:

Det gør vi allerede. sætter 9000 ind om måneden til en kommende udbetaling - troede vi!

ved ikke hvad banker i har været ved, men ved at nordea og danske bank har et højt rodighedsbeløb at man skal have. ved ikke om der ligger en mindre bank, så ville jeg nok prøve den i stedet.

for vi er også 2 voksen og 1 barn og vi kunne købe for 1.6 og har en indtægt på 550.000 inden skat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.