Her er de nye stilletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

haha.. Mine fødder er trænet i det.. går jo i den højde hver dag næsten.. dog bare med kilehæl.. Mit næste træk er at jeg siger til mig selv at man godt kan bruge stilletter i skole igen.. Men det hjælper nok her til sommer når der bliver varmt, for så sveder fødderne altså lidt for meget i de polstrede udgaver..

Jeg mente ikke at det er snyd at du kan gå i hæle, men det at du kan gå i sko der ikke er spændt fast om foden Jeg kan selv sagtens gå i hæle. Det er intet problem. 

Ah. Jeg ville gå i hæle hele tiden hvis ikke det var fordi jeg ved, at min krop ikke har godt af det. Det er jo så sygt belastende  Heldigvis er der jo sandaler med hæle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Jamen go tur i dine nye sko imorgen så Har ligge kigget din blog den lime grømme trøje er jeg os bare helt forelsket i

jaa, er den ikke bare fed??

Du kan finde den inde på H&M's hjemmeside, men den har desværre en pris på 699..

Min veninde sagde til mig, at jeg kom til at ligne en lime i den..

Anmeld

8. marts 2012

NinaNymannMadsen

årh det er fede. elsker stiletter. har selv næsten lige købt 2 par rigtig fede stiletter og et par støvler.
kan da lige vise billeder af mine stiletter (har ingen af støvlerne endnu)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Jeg mente ikke at det er snyd at du kan gå i hæle, men det at du kan gå i sko der ikke er spændt fast om foden Jeg kan selv sagtens gå i hæle. Det er intet problem. 

Ah. Jeg ville gå i hæle hele tiden hvis ikke det var fordi jeg ved, at min krop ikke har godt af det. Det er jo så sygt belastende  Heldigvis er der jo sandaler med hæle

arhh.. så misforstod jeg..

Jeg elsker at jeg ikke behøver have sko der er spændte foran, det giver altså bare lidt flere valgmuligheder..

min ryg har heller ikke så godt af det, men så længe jeg holder mig til kilehæle for det meste, så går det..

og så skal jeg igang med at træne igen nu her, så det vil også hjælpe på ryggen..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

NinaNymannMadsen skriver:

årh det er fede. elsker stiletter. har selv næsten lige købt 2 par rigtig fede stiletter og et par støvler.
kan da lige vise billeder af mine stiletter (har ingen af støvlerne endnu)

støvletterne på sidste billede er fede..

og det er stilletterne også, er bare ikke til de der ting på skoene..

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

arhh.. så misforstod jeg..

Jeg elsker at jeg ikke behøver have sko der er spændte foran, det giver altså bare lidt flere valgmuligheder..

min ryg har heller ikke så godt af det, men så længe jeg holder mig til kilehæle for det meste, så går det..

og så skal jeg igang med at træne igen nu her, så det vil også hjælpe på ryggen..

Hehe, det er hvad der sker

Det er netop det! guuud, hvor har jeg set mange must haves som jeg ikke kunne få fordi de ikke sad fast på foden

Nååå, men det er da godt! Altså, jeg har dårlig ryg og dårligt knæ, så her er det bare udelukket 

Anmeld

8. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

jaa, er den ikke bare fed??

Du kan finde den inde på H&M's hjemmeside, men den har desværre en pris på 699..

Min veninde sagde til mig, at jeg kom til at ligne en lime i den..

Mega fed, mon ikke den kommer på bud på et tidspunkt..

Ej pjat med hende, elsker farve og gerne meget af det så på med lime

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Mega fed, mon ikke den kommer på bud på et tidspunkt..

Ej pjat med hende, elsker farve og gerne meget af det så på med lime

jo, men det er vidst noget med at den er lavet i samarbejde med en designer, deraf prisen..

jeg skal have den købt, men har lige en flytning der skal bruges penge på først..

Anmeld

8. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

jo, men det er vidst noget med at den er lavet i samarbejde med en designer, deraf prisen..

jeg skal have den købt, men har lige en flytning der skal bruges penge på først..

Nåh ja okay, ja så bliver der nok ikke meget udsalgspris at hente der Åh ja det koster jo alt sammen

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Nåh ja okay, ja så bliver der nok ikke meget udsalgspris at hente der Åh ja det koster jo alt sammen

nej desværre.. nok ihvertfald ikke før sidst på sommeren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.