Her er de nye stilletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.131 visninger
25 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

An&Jo

Her er de sko jeg købte idag..

Hvad siger i til dem?? Jeg gav 100kr for dem, og jeg synes jo selv de er super fede..

Resten af min samling kan i se på bloggen

http://fashionovermum.blogspot.com/
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Dinna88

Suuuuuuuuuuuuper fine!! Selv går jeg ikke i nogle med tynde hæle - det er bare alt for.. fint til mig De skal være bredere. Og så misunder jeg dog for at kunne gå i dem!! Jeg SKAL have nogle der sidder fast på foden, ellers svupper de - og tænk sig lige at gå i 12 cm stiletter der svupper, haha.

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Suuuuuuuuuuuuper fine!! Selv går jeg ikke i nogle med tynde hæle - det er bare alt for.. fint til mig De skal være bredere. Og så misunder jeg dog for at kunne gå i dem!! Jeg SKAL have nogle der sidder fast på foden, ellers svupper de - og tænk sig lige at gå i 12 cm stiletter der svupper, haha.

hihi, ja stilletter der er 12cm høje er ikke sjove hvis de svupper..

Jeg elsker stilletter, og de her er faktisk ikke de højeste jeg har.. Men dem jeg har der er højere er med kilehæl, da de er en smule mere behagelige at gå i..

Dem med tykkere hæl, er lidt for rå til mig, men jeg synes de er super fede..

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

hihi, ja stilletter der er 12cm høje er ikke sjove hvis de svupper..

Jeg elsker stilletter, og de her er faktisk ikke de højeste jeg har.. Men dem jeg har der er højere er med kilehæl, da de er en smule mere behagelige at gå i..

Dem med tykkere hæl, er lidt for rå til mig, men jeg synes de er super fede..

Nej, for søren!! haha. 

Jeg elsker det også  Man ser bare mere lækker ud i stiletter Men de ser heller ikke super høje ud, hvor høje er de? Kilehæle er klart nemmere at gå i!

Men en tykkere/bredere hæl mener jeg ikke de klodser der lige pt er ret moderne - dem synes jeg nemlig ikke er super nice Selvom de er nemme at gå i, haha. Men det skal jo ikek være for nemt at se godt ud Det billede jeg har vedhæftet er pt mine yndlings, og de har lige præcis sådan en hæl der tiltaler mig. Det ville være SÅ forkert at se mig i sådan en hæl som du har købt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Nej, for søren!! haha. 

Jeg elsker det også  Man ser bare mere lækker ud i stiletter Men de ser heller ikke super høje ud, hvor høje er de? Kilehæle er klart nemmere at gå i!

Men en tykkere/bredere hæl mener jeg ikke de klodser der lige pt er ret moderne - dem synes jeg nemlig ikke er super nice Selvom de er nemme at gå i, haha. Men det skal jo ikek være for nemt at se godt ud Det billede jeg har vedhæftet er pt mine yndlings, og de har lige præcis sådan en hæl der tiltaler mig. Det ville være SÅ forkert at se mig i sådan en hæl som du har købt.

uhh sådan et par har jeg også, bare i en lidt mere polstret form, men rigtig skønne at gå i..

De er faktisk omkring de 12 cm, men det hjælper jo lidt at der er den plateu under tæerne, for så er de jo knapt så høje for foden omkring 10 cm vil jeg tro.. Men de er super nemme at gå i faktisk..

Anmeld

8. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

Her er de sko jeg købte idag..

Hvad siger i til dem?? Jeg gav 100kr for dem, og jeg synes jo selv de er super fede..

Resten af min samling kan i se på bloggen

http://fashionovermum.blogspot.com/

Ej hvor er de flotte, ville ønske mine kondisko fødder ku gå i såan noget Og det er da noget af et fund til den pris

Anmeld

8. marts 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

uhh sådan et par har jeg også, bare i en lidt mere polstret form, men rigtig skønne at gå i..

De er faktisk omkring de 12 cm, men det hjælper jo lidt at der er den plateu under tæerne, for så er de jo knapt så høje for foden omkring 10 cm vil jeg tro.. Men de er super nemme at gå i faktisk..

De er bare mums, og ja, SUPER skønne at gå i! Man kan jo stort set ikke mærke at man har hæle på

Lyder lækkert! det er såå snyd at du kan gå i dem haha. 

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Månsson skriver:

Ej hvor er de flotte, ville ønske mine kondisko fødder ku gå i såan noget Og det er da noget af et fund til den pris

jaa, et rigtig godt fund til de penge..

Har gået rundt i dem idag herhjemme, og jeg er SÅ klar til at have dem på hele natten imorgen..

Anmeld

8. marts 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

De er bare mums, og ja, SUPER skønne at gå i! Man kan jo stort set ikke mærke at man har hæle på

Lyder lækkert! det er såå snyd at du kan gå i dem haha. 

haha.. Mine fødder er trænet i det.. går jo i den højde hver dag næsten.. dog bare med kilehæl.. Mit næste træk er at jeg siger til mig selv at man godt kan bruge stilletter i skole igen.. Men det hjælper nok her til sommer når der bliver varmt, for så sveder fødderne altså lidt for meget i de polstrede udgaver..

Anmeld

8. marts 2012

L&V

An&Jo skriver:

jaa, et rigtig godt fund til de penge..

Har gået rundt i dem idag herhjemme, og jeg er SÅ klar til at have dem på hele natten imorgen..

Jamen go tur i dine nye sko imorgen så Har ligge kigget din blog den lime grømme trøje er jeg os bare helt forelsket i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.