er hvad jeg har i øjeblikket. Jeg har det rigtig godt, det har hele vores lille familie, alligevel er jeg melankolsk

Det rumsterer i baghovedet at det ikke kører så godt mellem mine forældre og Michael (det kører faktisk slet ikke). Min bror har jeg ikke set siden oktober og jeg har ikke den fjerneste lyst til at se ham

Han skal giftes til sommer og har meldt ud, at hvis vi ikke kommer til hans bryllup (det skal lige nævnes at han dog ikke har sendt nogen invitation) ja så kan han ikke se at vi nogen sinde får noget med hinanden at gøre igen. På een måde forstår jeg ham godt. På den anden side har han sagt og gjort så meget lort, og han har på ingen måde vist tegn til fortrydelse og tror åbenbart, tingene opløser sig selv. Plus det ikke er særlig hyggeligt når vi så endelig ses.
Jeg vakler mellem helt at afskrive min bror og se mine forældre på et minimum og så at lytte til min anden stemme, der siger, at livet er for kort til ikke at se sin familie og straks bare tilgive alt for husfredens skyld. Problemet er bare, at sidstnævnte løsning giver alt andet end fred indeni mig

Bortset fra det er vi i fuld gang med istandsættelsesplanerne herhjemme, det er bare for fedt

OG... vi har lejet et stort lækkert hus med egen swimmingpool + børnepool og stor terrasse med grill i Tyrkiet 3 uger her til sommer, det bliver bare SKØNT at komme af sted og få noget sol på kroppen

Nå, jeg skal læse artikler i dag og må hellere komme i gang. Jeg ønsker jer alle en fantastisk dag og håber I alle er glade og ubekymrede

Stort

fra Tina
Anmeld