Måne-dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Doktor Doolittle

er hvad jeg har i øjeblikket. Jeg har det rigtig godt, det har hele vores lille familie, alligevel er jeg melankolsk

Det rumsterer i baghovedet at det ikke kører så godt mellem mine forældre og Michael (det kører faktisk slet ikke). Min bror har jeg ikke set siden oktober og jeg har ikke den fjerneste lyst til at se ham Han skal giftes til sommer og har meldt ud, at hvis vi ikke kommer til hans bryllup (det skal lige nævnes at han dog ikke har sendt nogen invitation) ja så kan han ikke se at vi nogen sinde får noget med hinanden at gøre igen. På een måde forstår jeg ham godt. På den anden side har han sagt og gjort så meget lort, og han har på ingen måde vist tegn til fortrydelse og tror åbenbart, tingene opløser sig selv. Plus det ikke er særlig hyggeligt når vi så endelig ses.

Jeg vakler mellem helt at afskrive min bror og se mine forældre på et minimum og så at lytte til min anden stemme, der siger, at livet er for kort til ikke at se sin familie og straks bare tilgive alt for husfredens skyld. Problemet er bare, at sidstnævnte løsning giver alt andet end fred indeni mig

Bortset fra det er vi i fuld gang med istandsættelsesplanerne herhjemme, det er bare for fedt

OG... vi har lejet et stort lækkert hus med egen swimmingpool + børnepool og stor terrasse med grill i Tyrkiet 3 uger her til sommer, det bliver bare SKØNT at komme af sted og få noget sol på kroppen

Nå, jeg skal læse artikler i dag og må hellere komme i gang. Jeg ønsker jer alle en fantastisk dag og håber I alle er glade og ubekymrede

Stort fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Munder

Puha Tina, jeg kan sagtens forstå det er svært for dig, når din familie og M. ikke kan sammen. Du må gøre hvad der er bedst for dig og din lille familie også hvis det er at have minimum kontakt med dine forældre og bror (jeg ved det er nemmere sagt end gjort). Det er super øv, at situationen er så anspændt.

Hvor lyder det fedt med jeres sommerplaner.....er der plads til 3 mere, så kommer vi da et smut forbi Tyrkiet ..... (ej, jeg er ganske tilfreds med en uge i Øster Hurup og en uge til Bornholm, for vejret bliver fantastisk i DK til sommer)

Her kører livet på skinner, nyt job, dejlig mand og unge - det eneste er, at huset ikke er solgt endnu, men det kommer vel.

God fornøjelse med artiklerne, jeg hygger med Andrea der er ved at komme sig oven på en gang feber.

Knus
Dorte

Anmeld

30. marts 2009

Stumpen

Ja indtil jeg føder kan I rolig regne med hedebølge

Jeg ville nok vælge at holde kontakten på et minimum fremfor helt at afskrive, men igen, der er kun dig til at tage den beslutning.. Men hårdt er det, når det ikke kører som det skal med familien..

Det lyder da bare super lækkert med Tyrkiet.. 3 uger... SKØNT!!! Men det er lige før jeg misunder Dorte mere -over at hun skal en uge til Bornholm, jeg elsker simpelthen den ø.. Når vi bliver millionære, så skal vi have et sommerhus derover, det har jeg fået lov til
Anja...

Anmeld

30. marts 2009

Munder

Det lyder da bare super lækkert med Tyrkiet.. 3 uger... SKØNT!!! Men det er lige før jeg misunder Dorte mere -over at hun skal en uge til Bornholm, jeg elsker simpelthen den ø.. Når vi bliver millionære, så skal vi have et sommerhus derover, det har jeg fået lov til
Anja...

Så må I sgu til at spille Lotto....Og husk når I vinder at smide lidt penge min vej

Anmeld

30. marts 2009

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Ja indtil jeg føder kan I rolig regne med hedebølge

Jeg ville nok vælge at holde kontakten på et minimum fremfor helt at afskrive, men igen, der er kun dig til at tage den beslutning.. Men hårdt er det, når det ikke kører som det skal med familien..

Anja...

Hej Anja-pigen

Jeg ville også helst holde kontakten på et minimum, men min bror er meget enten-eller. Enten ses vi tit (incl. til hans bryllup) eller også ses vi slet ikke og aldrig mere.

Knus Tina

Anmeld

30. marts 2009

Doktor Doolittle

Dorte W. skriver:

Puha Tina, jeg kan sagtens forstå det er svært for dig, når din familie og M. ikke kan sammen. Du må gøre hvad der er bedst for dig og din lille familie også hvis det er at have minimum kontakt med dine forældre og bror (jeg ved det er nemmere sagt end gjort). Det er super øv, at situationen er så anspændt.

Hvor lyder det fedt med jeres sommerplaner.....er der plads til 3 mere, så kommer vi da et smut forbi Tyrkiet ..... (ej, jeg er ganske tilfreds med en uge i Øster Hurup og en uge til Bornholm, for vejret bliver fantastisk i DK til sommer)

Her kører livet på skinner, nyt job, dejlig mand og unge - det eneste er, at huset ikke er solgt endnu, men det kommer vel.

God fornøjelse med artiklerne, jeg hygger med Andrea der er ved at komme sig oven på en gang feber.

Knus
Dorte

Hej Dorthe

God bedring med Andrea-musen
Og hvor er det spændende med hus-salg, håber der pludselig kommer nogen forbi og køber til over-pris

Jeg elsker også Bornholm

fra Tina

Anmeld

30. marts 2009

Stumpen

Så må I sgu til at spille Lotto....Og husk når I vinder at smide lidt penge min vej

Anmeld

30. marts 2009

Stumpen

Doktor Doolittle skriver:

Hej Anja-pigen

Jeg ville også helst holde kontakten på et minimum, men min bror er meget enten-eller. Enten ses vi tit (incl. til hans bryllup) eller også ses vi slet ikke og aldrig mere.

Knus Tina

Ja, så er det lidt af et dilemma.. Jeg synes personligt selv at det er hårdt at holde forholdet til min søs på et minimum, men orker heller ikke at gøre mere for at få det ret køl igen, for synes jeg har gjort hvad jeg kunne... og derfor "giver man op" men det smerter da trods det...
Men med det han har bidt jer gennem tiden kan jeg også godt forstå hvis ikke du kan skrue op for forholdet (glemme alt), men samtidig synes jeg det må være hårdt at droppe det hele..
Uha de familiesituationer, de er svære at komme igennem...

Anmeld

5. april 2009

Hejren

Kan godt forstå, at det nager. Er alle håb for en bedring af jeres forhold ude? Troede egentlig, at det gik bedre med dine forældre og Michael, men?

Stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.