føler det hele er lidt håbløst lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville sige det så jeg ikke skal gå med en dårlig følelse omkring noget der er så skønt og lyder til at være ønsket.

Hvis du får flere sygedage bliver du højst sandsynligt ikke fastansat alligevel. Det er ikke for at være negativ. Men har arbejdet et sted hvor de havde praktikanter og hvis der var mange sygedage, så blev de ikke fastansat.

Men tal med din mentor først (uden arbejdsgiveren tilstede) og høre hvad hans/hendes gode råd er

Held og lykke.

Og nyd din graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Princesspigen

norenberg skriver:

Så ville jeg bare vende det med mentor og høre hvad han/hun siger til det måske mentor mener det ikke er nødvendig at informere praktikstedet før senere når du måske er fastansat...

jg har lidt en ide om at mentor har den stik modsatte mening, men j det skal jo nok venes med ham ihværtifal

Anmeld

9. marts 2012

NNL

Princesspigen skriver:

jeg syndes bare det er svært for min mentor og kommunens planer ryger i vasken i det jeg er gravid og jeg er ikke så god til at skuffe folk på den måde når de har gjordt så meget og ofret så mange penge på mig..

havde håbet at jeg hurtigt kunne få en afslutniing i forhold til muligt fastansættelse og afslutning af mentor så jeg ku flytte sammen med kæresten.. men desværre går det ikke altid som man gerne vil

Når du har det sådan, synes jeg du skal fortælle dem at du virkelig inderligt er ked af at skuffe dem, at du sætter pris på alt hvad de har gjort for dig, men at du nu er gravid og at det også betyder meget for dig.

Sig evt. at du stadig gerne vil alle de ting de har planlagt, hvis det er muligt. Der er jo stor chance for at du får det bedre igen om en måned...

Held og lykke.

Anmeld

9. marts 2012

Princesspigen

NNL skriver:

Når du har det sådan, synes jeg du skal fortælle dem at du virkelig inderligt er ked af at skuffe dem, at du sætter pris på alt hvad de har gjort for dig, men at du nu er gravid og at det også betyder meget for dig.

Sig evt. at du stadig gerne vil alle de ting de har planlagt, hvis det er muligt. Der er jo stor chance for at du får det bedre igen om en måned...

Held og lykke.

tak for dit svar, ja det kunne være sådan det sku gøres..

Anmeld

9. marts 2012

NNL

Princesspigen skriver:

tak for dit svar, ja det kunne være sådan det sku gøres..

Jeg er generelt af den opfattelse at man kommer længst med at være ærlig. Jeg fortalte selv min chef om min graviditet da jeg var i uge 8, netop også fordi jeg synes hun skulle vide hvorfor jeg pludselig ikke præsterede 100% mere. Og hun var kun glad for at jeg fortalte hende om det tidligt Ved godt det er lidt noget andet når man er fastansat, men på mit job passede det ikke lige så heldigt. Trods det blev hun glad på mine vegne

Anmeld

9. marts 2012

Princesspigen

NNL skriver:

Jeg er generelt af den opfattelse at man kommer længst med at være ærlig. Jeg fortalte selv min chef om min graviditet da jeg var i uge 8, netop også fordi jeg synes hun skulle vide hvorfor jeg pludselig ikke præsterede 100% mere. Og hun var kun glad for at jeg fortalte hende om det tidligt Ved godt det er lidt noget andet når man er fastansat, men på mit job passede det ikke lige så heldigt. Trods det blev hun glad på mine vegne

ja okay, det kan jeg godt se logikken i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.