Hvornår starter I op igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

linepaaske

Jeg skal starte 3. juni hvor min mand overtager orloven, og i midten af august starter den "vilde" hverdag igen. >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Joan ( Smallie )

Niels skal i dp fra den 1 april og jeg selv starter den 14 april på halv tid de første 14 dage for at få lidt en blød opstart :) . Og det bliver på mit gamle arbejde på Q8 i viborg.

Jeg glæder mig til at komme på arbejde igen, men syntes også det bliver svært at undvære lille mand så meget.

Så er det godt jeg kan møde kl 5 og have tidligt fri så kan jeg hente ham inden han skal sove til middag nogen dage og så kan vi tage hjem og hygge.

Joan

Anmeld

7. marts 2008

Juniors mor

Jeg starter arbejde d. 19 maj. Jeg skal tilbage til mit "gamle" arbejde som bioanalytiker indenfor molekylærbiologi. Jeg håber vi får VS plads til Julie fra 1 maj - men i KBH kommune er der jo intet der er sikkert!!! Jeg synes min barsel går alt for stærkt og jeg ville ønske jeg havde noget mere, så det er lidt med blandede følelser jeg skal starte på arb igen.... :'(

Anmeld

7. marts 2008

linepaaske

[citat][f][småt]Juniors mor skriver:[/småt][/f] Jeg starter arbejde d. 19 maj. Jeg skal tilbage til mit "gamle" arbejde som bioanalytiker indenfor molekylærbiologi. Jeg håber vi får VS plads til Julie fra 1 maj - men i KBH kommune er der jo intet der er sikkert!!! Jeg synes min barsel går alt for stærkt og jeg ville ønske jeg havde noget mere, så det er lidt med blandede følelser jeg skal starte på arb igen.... :'([/citat] Hvor arbejder du? Jeg er også bioanalytiker og arbejder på glostrup på biokemisk....

Anmeld

7. marts 2008

Juniors mor

[citat][f][småt]linepaaske skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Juniors mor skriver:[/småt][/f] Jeg starter arbejde d. 19 maj. Jeg skal tilbage til mit "gamle" arbejde som bioanalytiker indenfor molekylærbiologi. Jeg håber vi får VS plads til Julie fra 1 maj - men i KBH kommune er der jo intet der er sikkert!!! Jeg synes min barsel går alt for stærkt og jeg ville ønske jeg havde noget mere, så det er lidt med blandede følelser jeg skal starte på arb igen.... :'([/citat] Hvor arbejder du? Jeg er også bioanalytiker og arbejder på glostrup på biokemisk....[/citat] Sjovt vi er så mange bioanalytikere :D Jeg arbejder på molekylærgenetisk på Riget

Anmeld

7. marts 2008

Siber

Jeg skal starte den 12. juni, men jeg holder lige lidt ferie (skal jo giftes den 14 juni) og så holder vi en uges ferie efter bryllupet. SÅ den 23 juni skal jeg til bage som pædagog i en børnehave! jeg føler faktisk først at det er nu jeg har barsel, kan slappe af, og nyde det - så nej jeg glæder mig faktisk ikke! Johanna er skrevet op til VS 1 juni, og jeg håber da hun kan overtage søsters plads

Knus Siber

Anmeld

7. marts 2008

Rasmine

Jeg ER startet op på studiet igen, 1. feb.
Da startede Rasmus også i vuggestue.

Anmeld

8. marts 2008

linemus

Jeg starter 1. sep. men skal lave nogle forberedelser inden da. Vi har søgt dagplejeplads 1.aug. Så får de tid til at blive kørt ordentligt ind, jeg får lidt ekstra tid til at blive klar. Skal fortsætte på mit studie på Aalborg universitet, hvor jeg mangler at skrive speciale.

Anmeld

8. marts 2008

Lene76

Jeg starter 4 Aug igen som dagplejer..... barsel slutter den 16 juni men jeg har lige lidt ferie plus afspasering som ska afvikles inden.:D:D

Glæder mig til at starte op igen, får jo hele 4 små at passe så det ska nok bive hårdt i starten... håber der blir nogle gode legekam. til viktor:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.