Hvornår starter I op igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Anna-Rosa

Og hvad skal I tilbage til? Altså hvilket job?
Min barselslutter d. 22 maj, og jeg er på barsel fra et job som kørende sælger indenfor dametøj. -Jeg skal IKKE tilbage til mit gamle job, de har simpelthen bare behandlet mig så dårligt da jeg blev gravid, så jeg er igang med at se mig om efter noget andet...Jeg vil gerne kunne beholde mit "fritids"job hvor jeg sælger børnetøj, så det ville være mægtigt med et lille distrikt næste gang...:)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Anja

Jeg skal tilbage til mit job som folkeskolelærer. Jeg starter officelt 14. maj, men har så 6 ugers ferie tilgode. Derefter kommer skolernes sommerferie, så jeg er reelt først tilbage midt i august.

Anmeld

7. marts 2008

Lise

Jeg starter lige om lidt..faktisk er jeg studerende, så er kun officielt på barsel fra mine fritidsjobs, som jeg ikke skal tilbage til. Simon starter vuggestue 1. april, og når det kører skal jeg læse til den eksamen jeg skal til 29. maj. Derefter skulle jeg gerne være bachelor i erhvervsjura. Og så kan jeg starte på mit nye job pr. 1. juni som revisortrainee, og 1. sep. starter jeg med at læse cand.merc.aud på deltid ved siden af jobbet... men den barsel jeg er på stopper jeg pr. 31. maj.

Anmeld

7. marts 2008

Nadi

Min barsel slutter den 20. maj og jeg skal igang med at læse til sygeplejerske. Men det starter først til september, så regner med at skulle arbejde ved et plejehjem eller ved hjemmeplejen indtil.

Glæder mig til at komme igang igen selom jeg nyder at gå hjemme hos min lille guldklump :)

-Nadia

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Jeg skal bare tilbage to the Block (Blockbuster) som assisterende butikschef her d. 1. juni - Stella starter i DP 1. maj - så tager lang indkøring.

Starter nu bare i Viborg istedet for Randers hvor jeg sluttede - FANK GÅRD!!

Det er lidt splittet mht. om jeg glæder mig - Er endelig begyndt at NYDE at gå hjemme og nu er det snart ovre!! Øv - Så må vi sgu bare få en unge mere snart! ;)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

Kaufie

Jeg skal tilbage til mit job som salgssekretær på Ginge. Dvs denne gang er jeg i fast stilling - sidst var jeg ansat i et barselsvikariat, som stoppede to mdr før jeg selv gik på barsel. Derfor valgte jeg at gå tiden ud uden at søge et nyt job - og sørme om ikke der så blev en åbning , så de gerne vil have mig igen :D

Jeg skal starte 1/4, så det er lige om lidt. William starter i dp efter påske, så vi tager en kort indkøring.

Og jeg kan kun sige: nyd nu for pokker den tid I har hjemme med de små...... Kunne godt lige ha brugt en måned eller to mere - men på den anden side siger de jo, at det er nemmere for de små at komme afsted nu.

Mette

Anmeld

7. marts 2008

Marco2

Skulle ha' været startet 1. feb, men det var sgu for tidligt. Hvade brug for mere tid hjemme og synes hun var alt for lille til at komme ud i den store farlige verden! Så nu har jeg orlov til 18. juni.... Men virksomheden holder lukket i juli, så jeg synes ikke hun skal ud for 14 dage for så at skulle være hjemme i 3 uger. Så vi har søgt om lads fra 15. juli, men som jeg skrev igår er det ikke sikkert hun kan få en plads til den tid >( Og så ved jeg sgu ikke hvad der skal ske... Jeg har eget firma indenfor grafisk design med vægt på trykt kommunikation. AG - herre i eget hus :D

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

Jeg skal starte 1.april, som cytobioanalytiker. Min job på fertilitetsklinikken var desværre kun et vikariat :(.
Men så er i min barsel blevet "headhunted" til mit ønskejob nr 2 - så det går an ;).
Jeg skal primært mikroskopere celleskrab fra livmoderhalsen, men der bliver også mange andre poster. Jeg glæder mig heeelt vildt til at komme igang - og det var mit eget valg at starte her til april.

Marie

Anmeld

7. marts 2008

Muffinmus

starter officielt den....øh 17 april..men har ferie til den 5 maj:)

Anmeld

7. marts 2008

Grynt

Min barsel slutter den 1/8 og så er der lige lidt ferie der skal afholdes :P Så den 1/9 skal jeg tilbage i mit job som pædagog i en vuggestue.

Et eller andet sted glæder jeg mig til at komme tilbage, for jeg savner mine kollegaer, men samtidig så NYDER jeg at gå her hjemme. Hvis jeg kunne få min drøm opfyldt, ville jeg arbejde mellem 16 og 20 timer om ugen og så ellers gå der hjemme og passe min familie....men man får ikke altid hvad man gerne vil ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.