Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Ihh hvor er du fin!!!
Ihh hvor er du fin!!!
Hihi tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op, hvor ser du godt ud og du bærer de 9,8 kg godt
Held og lykke med fødslen
Tanjadamgaard skriver: Hold da op, hvor ser du godt ud og du bærer de 9,8 kg godt Held og lykke med fødslen
Smiler, tusind tak
Chalala85 skriver: Hej skønne Qvinder Ja, så langt så godt 39+5 Vægten er nu på +9,8 kg men de skal nok komme af hurtigt, de har heldigvis sat sig stort set på maven som også er blevet ret så stor hahaha but i love it Er ved at være ret utålmodig nu må jeg indrømme, har termin på søndag d. 11/3, har haft tegn til der snart sker noget, meeeeen synes det trækker lidt ud hihi. Mandag d. 12/3 skal jeg til JM hvis jeg altså ikke har født og der laver hun en hindeløsning som jeg så satser på sætter noget igang... Ellers intet nyt, ondt i bækken og hofter, muren i hofter og lænd og en masse plukveer som gør niller naller.... Men her kommer dagens billede af en træt højgravid
Hej skønne Qvinder
Ja, så langt så godt 39+5 Vægten er nu på +9,8 kg men de skal nok komme af hurtigt, de har heldigvis sat sig stort set på maven som også er blevet ret så stor hahaha but i love it
Er ved at være ret utålmodig nu må jeg indrømme, har termin på søndag d. 11/3, har haft tegn til der snart sker noget, meeeeen synes det trækker lidt ud hihi.
Mandag d. 12/3 skal jeg til JM hvis jeg altså ikke har født og der laver hun en hindeløsning som jeg så satser på sætter noget igang...
Ellers intet nyt, ondt i bækken og hofter, muren i hofter og lænd og en masse plukveer som gør niller naller....
Men her kommer dagens billede af en træt højgravid
Smukke mave som altid - men troede jo at du havde født nu - hep hep heeeeeeeeeep
CS skriver: Smukke mave som altid - men troede jo at du havde født nu - hep hep heeeeeeeeeep
Tak smukke Det troede jeg sørme også jeg ville have...menn næææh nej, den unge mand har det vidst for godt derinde hehe
Chalala85 skriver: Tak smukke Det troede jeg sørme også jeg ville have...menn næææh nej, den unge mand har det vidst for godt derinde hehe
Ahhh men så må det være i dag da!!!
CS skriver: Ahhh men så må det være i dag da!!!
Der sker ingenting og vi har endda været på farten både igår og idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128