Uge 40 og forhåbentlig sidste mavsebillede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Chalala85 skriver:

haha ja jeg kan vidst ikke rigtig skjule jeg er højgravid Men tusind tak

Nej, det kan du bestemt ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Hailiesmom11

Sikke en flot højgravid mave og nøj den er stor
puster en masse ve-støv af sted

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

Hailiesmom11 skriver:

Sikke en flot højgravid mave og nøj den er stor
puster en masse ve-støv af sted

Smiler... tusind tak Ve-støvet modtages med -hånd, så satser jeg på det virker inden weekenden hihi

Anmeld

8. marts 2012

Munder

Chalala85 skriver:

Hej skønne Qvinder

Ja, så langt så godt 39+5 Vægten er nu på +9,8 kg  men de skal nok komme af hurtigt, de har heldigvis sat sig stort set på maven som også er blevet ret så stor hahaha but i love it

Er ved at være ret utålmodig nu må jeg indrømme, har termin på søndag d. 11/3, har haft tegn til der snart sker noget, meeeeen synes det trækker lidt ud hihi.

Mandag d. 12/3 skal jeg til JM hvis jeg altså ikke har født og der laver hun en hindeløsning som jeg så satser på sætter noget igang...

Ellers intet nyt, ondt i bækken og hofter, muren i hofter og lænd og en masse plukveer som gør niller naller....

Men her kommer dagens billede af en træt højgravid

Arhmen søde, det er jo næsten synd han snart kommer ud, du er SÅ smuk gravid (men det har jeg vist sagt før)

Kram

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

Munder skriver:

Arhmen søde, det er jo næsten synd han snart kommer ud, du er SÅ smuk gravid (men det har jeg vist sagt før)

Kram

Smiler hvor er du sød sveske Meeen jeg ser nu frem til det, glæder mig til at møde guldet og glæder mig til at ligne en normal kvinde igen

Anmeld

8. marts 2012

Munder

Chalala85 skriver:

Smiler hvor er du sød sveske Meeen jeg ser nu frem til det, glæder mig til at møde guldet og glæder mig til at ligne en normal kvinde igen

Det kan jeg godt forstå, men kommer da til at savne dine mavebilleder

Men igen, jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad maven gemmer på

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

Munder skriver:

Det kan jeg godt forstå, men kommer da til at savne dine mavebilleder

Men igen, jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad maven gemmer på

haha hvor er du sød.. jeg kan da godt sende uge billeder til dig efterhånden som kroppen kommer igen LOL

Det glæder jeg mig bestemt også til

Anmeld

8. marts 2012

Munder

Chalala85 skriver:

haha hvor er du sød.. jeg kan da godt sende uge billeder til dig efterhånden som kroppen kommer igen LOL

Det glæder jeg mig bestemt også til

Jaaaaa, det er bare en aftale

Anmeld

8. marts 2012

Chalala85

Munder skriver:

Jaaaaa, det er bare en aftale

hihi

Anmeld

8. marts 2012

mortilfreja

Chalala85 skriver:

Hej skønne Qvinder

Ja, så langt så godt 39+5 Vægten er nu på +9,8 kg  men de skal nok komme af hurtigt, de har heldigvis sat sig stort set på maven som også er blevet ret så stor hahaha but i love it

Er ved at være ret utålmodig nu må jeg indrømme, har termin på søndag d. 11/3, har haft tegn til der snart sker noget, meeeeen synes det trækker lidt ud hihi.

Mandag d. 12/3 skal jeg til JM hvis jeg altså ikke har født og der laver hun en hindeløsning som jeg så satser på sætter noget igang...

Ellers intet nyt, ondt i bækken og hofter, muren i hofter og lænd og en masse plukveer som gør niller naller....

Men her kommer dagens billede af en træt højgravid

Du er så smuk gravid

Håber lillemanden snart titter frem

Masser af vestøv til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.