en video der skal ses! stakkels børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Darling<3

sikke dog en pissimistisk holdning..!!!

Hitler blev da stoppet.... og han var sgu slem.. ham her er jo barnemad iforhold til.. men hav du din holdning... 

det gælder jo om at sprede budskabet, søge info og tænke lidt selv... 

vi bliver jo bombarderet med alt muligt andet vi skal tænke på af medier osv.. så derfor finder vi sjældent tiden til at komme dertil hvor viden søges.. derfor er denne kampagne jo for at gøre KONY til et verdenskendt ansigt, ikke for at fejre ham, men for at ALLE skal vide hvem og hvad han er...

Det er da ikke noget med at have en pissimistisk holdning, bare fordi jeg skriver sådan...

Hvor lang tid tog det ikke før de fik fat i bin laden? ALLE vidste hvad han var for en, men han kunne gemme sig bedre end nogle andre og forsætte sit "arbejde" uden at blive forstyret.. Ham hørte vi om i nyhederne, men ham her hr ukendt, har jeg aldrig set tone frem på min tv skærm, så det kunne jo tyde på at nogle blæser det mere op, end hvad de burde...

Gu er det da synd for de uskyldige børn, men blot fordi der bliver snakket om sagen stopper det jo ikke bare sådan lige - og han havde allrede gjort det i hvad ?? 26 år, hvorfor er der så ikke nogle som har stoppet ham i al den tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Darling<3

kiwilouise skriver:

jeg har slet ikke set den før nu. tænk at en som osama bin laden som slår 5000 amerikanere ihjel og pludselig er hele verden efter ham. men en mand som torterer og dræber 40.000 børn kender ingen noget til

Jeg så en video igår, men ellers har jeg heller ikke set noget om dette, men det er nu heller ikke noget der ville kunne påvirke min hverdag..

Det er da synd for de børn det går udover, andet har jeg vidst ikke at sige..

Anmeld

8. marts 2012

Muhmi

Darling<3 skriver:

Det er da ikke noget med at have en pissimistisk holdning, bare fordi jeg skriver sådan...

Hvor lang tid tog det ikke før de fik fat i bin laden? ALLE vidste hvad han var for en, men han kunne gemme sig bedre end nogle andre og forsætte sit "arbejde" uden at blive forstyret.. Ham hørte vi om i nyhederne, men ham her hr ukendt, har jeg aldrig set tone frem på min tv skærm, så det kunne jo tyde på at nogle blæser det mere op, end hvad de burde...

Gu er det da synd for de uskyldige børn, men blot fordi der bliver snakket om sagen stopper det jo ikke bare sådan lige - og han havde allrede gjort det i hvad ?? 26 år, hvorfor er der så ikke nogle som har stoppet ham i al den tid??

Nu skal det lige hilses at siges at Osama Bin Laden var tidligere CIA mand, så han vidste godt hvordan man gemte sig..

Derudover, så ER det vigtigt at det her bliver delt og at folk gør opmærksomme på at DET HER bare ikke er iorden!! Og at sige at det bare starter et andet sted hvis vi stopper det her, er jo virkelig at give op på forhånd... Jamen så kan vi jo også lige så godt lade være med at hjælpe gamle damer over vejen, de dør jo alligevel...

Altså... Vi må sgu hjælpe hinanden HVOR VI KAN!

Anmeld

8. marts 2012

kiwilouise

isabellamor skriver:

sikke dog en pissimistisk holdning..!!!

Hitler blev da stoppet.... og han var sgu slem.. ham her er jo barnemad iforhold til.. men hav du din holdning... 

det gælder jo om at sprede budskabet, søge info og tænke lidt selv... 

vi bliver jo bombarderet med alt muligt andet vi skal tænke på af medier osv.. så derfor finder vi sjældent tiden til at komme dertil hvor viden søges.. derfor er denne kampagne jo for at gøre KONY til et verdenskendt ansigt, ikke for at fejre ham, men for at ALLE skal vide hvem og hvad han er...

ja der bliver hurtigt gjort noget ved problemet når det er os selv det rammer men lige så snart det er andre steder så bliver folk lidt ligeglade desværre

Anmeld

8. marts 2012

kiwilouise

Muhmi skriver:

Nu skal det lige hilses at siges at Osama Bin Laden var tidligere CIA mand, så han vidste godt hvordan man gemte sig..

Derudover, så ER det vigtigt at det her bliver delt og at folk gør opmærksomme på at DET HER bare ikke er iorden!! Og at sige at det bare starter et andet sted hvis vi stopper det her, er jo virkelig at give op på forhånd... Jamen så kan vi jo også lige så godt lade være med at hjælpe gamle damer over vejen, de dør jo alligevel...

Altså... Vi må sgu hjælpe hinanden HVOR VI KAN!

lige præcis

Anmeld

8. marts 2012

Isabella_mor

kiwilouise skriver:

ja der bliver hurtigt gjort noget ved problemet når det er os selv det rammer men lige så snart det er andre steder så bliver folk lidt ligeglade desværre

jeg bestille fanme det kit, og vil med glæde sætte plakater op over alt... 

jeg vil ikke lade være med at gøre noget hvertfald..

"the only way we can save them is to care" 

det er jo det mindste, det man i denne sag skal gøre er at vise sin medfølelse og empati, gå med armbåndet, del videoen, tal om det og gøre KONY til en kendt person... altså ikke kendt som i han er fanme cool ham der vil vi gerne have over det hele.. ikke che guevara kendt, men kendt som den værste nogensinde.... 

det er jo ikke fordi man skal sende sine penge derned og det er ikke fordi man selv skal rejse til uganda og fange ham. men at give lidt tid til at videoen og så dele den på sin facebook, evt bestille det kit og sætter plakater op og gå men armbåndet... det er små ting der bør gøres. 

Anmeld

8. marts 2012

kiwilouise

isabellamor skriver:

jeg bestille fanme det kit, og vil med glæde sætte plakater op over alt... 

jeg vil ikke lade være med at gøre noget hvertfald..

"the only way we can save them is to care" 

det er jo det mindste, det man i denne sag skal gøre er at vise sin medfølelse og empati, gå med armbåndet, del videoen, tal om det og gøre KONY til en kendt person... altså ikke kendt som i han er fanme cool ham der vil vi gerne have over det hele.. ikke che guevara kendt, men kendt som den værste nogensinde.... 

det er jo ikke fordi man skal sende sine penge derned og det er ikke fordi man selv skal rejse til uganda og fange ham. men at give lidt tid til at videoen og så dele den på sin facebook, evt bestille det kit og sætter plakater op og gå men armbåndet... det er små ting der bør gøres. 

du har fuldstændig ret. har også været inde og kigge på hjemmesiden for at se om der ikke var noget jeg havde råd til

det er da en begyndelse

Anmeld

8. marts 2012

L&V

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1722485.ece

Så lige det her på Ekstra bladet og pga din video viste jeg hva det handlede om

Anmeld

8. marts 2012

kiwilouise

Månsson skriver:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1722485.ece

Så lige det her på Ekstra bladet og pga din video viste jeg hva det handlede om

jaa mere omtale  tak for linket

Anmeld

8. marts 2012

L&V

kiwilouise skriver:

jaa mere omtale  tak for linket

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.