en video der skal ses! stakkels børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

kiwilouise

jeg græder helt invendigt for de her stakkels børn.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y4MnpzG5Sqc

husk og del på facebook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

wamse

Jeg har delt den - for budskabet er vigtigt.

Ingen børn burde være bange for at blive kidnappet og brugt til grusomme handlinger 

Vi har hver især en enkelt stemme, men bruger vi den alle samtidigt, så kommer der et kæmpe brøl

Anmeld

8. marts 2012

Darling<3

Det har eksisteret i maaaange år og bliver aldrig stoppet - uanset hvem der råber op..

Anmeld

8. marts 2012

Dot D

Sikke en tankevækkende film.......

Anmeld

8. marts 2012

sarahb

Det er forfærdeligt

Anmeld

8. marts 2012

wamse

Darling<3 skriver:

Det har eksisteret i maaaange år og bliver aldrig stoppet - uanset hvem der råber op..

Hvis ingen gør noget, så er det jo klart at det ikke stopper, og hvis ingen ved det, så ved vi jo heller ikke, at der er noget at råbe op omkring 

Anmeld

8. marts 2012

Darling<3

wamse skriver:

Hvis ingen gør noget, så er det jo klart at det ikke stopper, og hvis ingen ved det, så ved vi jo heller ikke, at der er noget at råbe op omkring 

Nææ, det er selvfølgelig rigtigt, men hvis dette stopper, så begynder nogle andre bare..

Det er meget nemmere at tage små børn, end at tage voksne mænd der kan sige fra..

Anmeld

8. marts 2012

kiwilouise

wamse skriver:

Jeg har delt den - for budskabet er vigtigt.

Ingen børn burde være bange for at blive kidnappet og brugt til grusomme handlinger 

Vi har hver især en enkelt stemme, men bruger vi den alle samtidigt, så kommer der et kæmpe brøl

nej de burde være trygge hos forældrene  hvor er det godt der findes sådan nogen mennesker som kan gøre noget  eller i hvert fald prøve på det

Anmeld

8. marts 2012

Isabella_mor

Darling<3 skriver:

sikke dog en pissimistisk holdning..!!!

Hitler blev da stoppet.... og han var sgu slem.. ham her er jo barnemad iforhold til.. men hav du din holdning... 

det gælder jo om at sprede budskabet, søge info og tænke lidt selv... 

vi bliver jo bombarderet med alt muligt andet vi skal tænke på af medier osv.. så derfor finder vi sjældent tiden til at komme dertil hvor viden søges.. derfor er denne kampagne jo for at gøre KONY til et verdenskendt ansigt, ikke for at fejre ham, men for at ALLE skal vide hvem og hvad han er...

Anmeld

8. marts 2012

kiwilouise

Darling<3 skriver:

jeg har slet ikke set den før nu. tænk at en som osama bin laden som slår 5000 amerikanere ihjel og pludselig er hele verden efter ham. men en mand som torterer og dræber 40.000 børn kender ingen noget til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.