Hvornår bør lægen kontaktes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.953 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2012

Anonym trådstarter

Nu er jeg gået 9 dage over tid..Tester stadig negativ og ingen tegn på mens.

Hvornår ville i mene at jeg bør ringe til min læge ? Altså vis ikke jeg får mens eller positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Nu er jeg gået 9 dage over tid..Tester stadig negativ og ingen tegn på mens.

Hvornår ville i mene at jeg bør ringe til min læge ? Altså vis ikke jeg får mens eller positiv test

Inden jeg blev gravid, oplevede jeg en hel måned uden mens.. Tror jeg var ved lægen 2 gange i løbet af denne måned.. Så synes du skal ringe til lægen og bliver undersøgt.. Så kan h*n evt også se om den skulle være på vej...

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Inden jeg blev gravid, oplevede jeg en hel måned uden mens.. Tror jeg var ved lægen 2 gange i løbet af denne måned.. Så synes du skal ringe til lægen og bliver undersøgt.. Så kan h*n evt også se om den skulle være på vej...

Men tager lægen bare en op fordi mens ikke er kommet 9 dage over tid ?

Anmeld

8. marts 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Men tager lægen bare en op fordi mens ikke er kommet 9 dage over tid ?

Det gjorde jeg..  Lige så meget for at få taget en blodprøve.. Kan jo ske du er langsom til at danne HCG og en G-test ikke kan måle det endnu...

Men er jo op til dig selv hvornår du vil kontakte lægen..

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Det gjorde jeg..  Lige så meget for at få taget en blodprøve.. Kan jo ske du er langsom til at danne HCG og en G-test ikke kan måle det endnu...

Men er jo op til dig selv hvornår du vil kontakte lægen..

Håber mest på at jeg bare danner hcg langsomt.

Giver til mandagytrer jeg og er der ikke sket noget ringer jeg til lægen 

Tak for din hjælp

Anmeld

9. marts 2012

Betty87

Altså jeg er nu gået 14 dage over tid og har haft en total regelmæssigt mens siden jeg hoppede af p-pillerne i august. Min læge sagde til mig at jeg skulle se tiden an og tage en test 1 gang i ugen.. Men hun ville ikke tjekke mig!!

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

har du været på p piller og hvor længe siden er det du har smidt dem???

jeg ville da bare bestille tid til en blodprøve ved sekræteren(staves)... Gjorde jeg her sidste gang

Anmeld

9. marts 2012

Camilla30

Hej :-) Jeg har det ligesom Betty87, er i dag 15 dage over tid, meget stærk mistanke om, at jeg er gravid, men testede negativt i tirsdagsn på urintest, ringende til min læge i går, hun sage, at jeg skulle teste igen om en uge og fandt ingen grund til at se mig på nuværende tidspunkt....  Eihha  Hårdt at gå og vente på et eller andet, ikk?

Anmeld

9. marts 2012

Klokkeblomst88

Jeg har selv lige været i samme situation - og hvor er det fustrende og hårdt. Jeg bestilte en tid hos lægen, var jo gået 15 dage over, og samme formiddag (faktisk 30 min inden jeg skulle være hos lægen) fik jeg min mens.

Jeg har hele tiden synes det var irriterende, når folk skrev, at det sikkert bare var mine tanker, som påvirkede min krop. Men nu kan jeg godt se, at det var det, som gjorde, at jeg gik over tid. Har normalt ellers en normal cyklus.

Da jeg ringede til lægen lige inden jeg skulle have været der, fortalte jeg sekretæreren situationen, og hun fortalte, at de somme tider så, at det hjalp at bestille en tid hos lægen, for så kom mens.

Men det er helt op til dig selv, om du vil bestille en tid, hvis jeg står i samme situation igen, og kun kan teste negativt, så vil jeg nok lige se tiden an.

Håber på to streger til dig

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

har du været på p piller og hvor længe siden er det du har smidt dem???

jeg ville da bare bestille tid til en blodprøve ved sekræteren(staves)... Gjorde jeg her sidste gang

Jeg smed pillerne tilbage i april sidste år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.