hej piger.. sagen er den, at kommunen / damen i pladsanvisningen og jeg har misforstået hinanden for 2½ måned siden ca.
jeg ønskede plads til min datter i DP, og da hun spurtge om jeg ønskede tilbud andre steder fra, svarede jeg jeg kun ønskede i DP. og hun satte kryds til at jeg ikke ønskede andre tilbud om pladser (så jeg faktisk mistede vores pasningsgaranti)
nu står jeg så har, har søgt om plads til hende til April, og der er ingen ledige !!
hende jeg snakkede med idag har så lavet en ny pasningsgaranti, som løber inden for de næste 3 måneder..
men min barsel slutter jo 15/4, jeg er på kontant hjælp. og skal jo helst igang med noget når barslen er slut..
hvad skal jeg gøre? hvad gør man når man skal igang igen og ikke har nogen pasnings mulighed ?
Ui hvor er det svært al det her 
velkommen i klubben .
TYPISK pladsanvisnigen, dengang jeg skrav min søn op, sagde damen til mig, den plads du søger den får du . FEDT så søger jeg den jeg allerhelst ville have ham i .. tiden nærmet sig hvor han snart sku starte, så jeg ringer og spørg til en plads, det det fadme ikke sådan det hænger sammen, man skal ønske flere en bare en plads.. så min søn fik ikke en plads til den dato jeg havde søgt til 16febuar, så vi kæmpede som en gal for en plads i en anden vuggestue som var mit andet valg, og hedigvis fik vi den fra den 1-3 - så vi har 20dage til at køre sønnen ind.. heldigvis havde jeg nogle dage fra da sønnen var indlangt på neo som jeg kunne + til min barsel
Virkelig for at du får en plads.
ps. der er mangel på vuggestue pladser, så det med at få en plads og kæmp 
Anmeld