hvis man ikke får en institutionsplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. marts 2012

MelikkazMoar

hej piger.. sagen er den, at kommunen / damen i pladsanvisningen og jeg har misforstået hinanden for 2½ måned siden ca. 

jeg ønskede plads til min datter i DP, og da hun spurtge om jeg ønskede tilbud andre steder fra, svarede jeg jeg kun ønskede i DP. og hun satte kryds til at jeg ikke ønskede andre tilbud om pladser (så jeg faktisk mistede vores pasningsgaranti)

nu står jeg så har, har søgt om plads til hende til April, og der er ingen ledige !! hende jeg snakkede med idag har så lavet en ny pasningsgaranti, som løber inden for de næste 3 måneder..

men min barsel slutter jo 15/4, jeg er på kontant hjælp. og skal jo helst igang med noget når barslen er slut..

hvad skal jeg gøre? hvad gør man når man skal igang igen og ikke har nogen pasnings mulighed ?

Ui hvor er det svært al det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Chris86

MelikkazMoar skriver:

hej piger.. sagen er den, at kommunen / damen i pladsanvisningen og jeg har misforstået hinanden for 2½ måned siden ca. 

jeg ønskede plads til min datter i DP, og da hun spurtge om jeg ønskede tilbud andre steder fra, svarede jeg jeg kun ønskede i DP. og hun satte kryds til at jeg ikke ønskede andre tilbud om pladser (så jeg faktisk mistede vores pasningsgaranti)

nu står jeg så har, har søgt om plads til hende til April, og der er ingen ledige !! hende jeg snakkede med idag har så lavet en ny pasningsgaranti, som løber inden for de næste 3 måneder..

men min barsel slutter jo 15/4, jeg er på kontant hjælp. og skal jo helst igang med noget når barslen er slut..

hvad skal jeg gøre? hvad gør man når man skal igang igen og ikke har nogen pasnings mulighed ?

Ui hvor er det svært al det her

Åååh hvor nitten altså... Det var ik en mulighed med vuggestue, hvis der er ledig plads der? Eller hvad med privatdagplejer,indtil du får en plads?

Anmeld

8. marts 2012

MelikkazMoar

Chris86 skriver:

Åååh hvor nitten altså... Det var ik en mulighed med vuggestue, hvis der er ledig plads der? Eller hvad med privatdagplejer,indtil du får en plads?

jeg ved ærligtalt ikke hvor jeg skulle finde en privat dagplejer

jeg spurgte hende til vuggestuer idag også, og der var også bugget helt op

Anmeld

8. marts 2012

MelikkazMoar

Chris86 skriver:

Og desværre bor min familie al al for langt væk til at jeg kan bruge mine eller hendes bedste forældre

Anmeld

8. marts 2012

Chris86

MelikkazMoar skriver:

jeg ved ærligtalt ikke hvor jeg skulle finde en privat dagplejer

jeg spurgte hende til vuggestuer idag også, og der var også bugget helt op

Øv en træls situation at stå i altså! Tja aner ikke hvordan det fungerer med de private dagplejere, hvordan man liiiige finder dem?

Krydser fingre for at det ordner sig!

Anmeld

8. marts 2012

MelikkazMoar

Chris86 skriver:

Øv en træls situation at stå i altså! Tja aner ikke hvordan det fungerer med de private dagplejere, hvordan man liiiige finder dem?

Krydser fingre for at det ordner sig!

tusind tak

Anmeld

8. marts 2012

Chris86

MelikkazMoar skriver:

tusind tak

http://www.privatdagplejedanmark.dk/find-dagplejer / Prøv at lur derinde...

Anmeld

8. marts 2012

MelikkazMoar

Chris86 skriver:

det vil jeg prøve

Anmeld

8. marts 2012

MelikkazMoar

Chris86 skriver:

ej hvor er jeg glad for det link.. tror jeg har fundet en der er lige mig !!

milloioner gange tak !

Anmeld

8. marts 2012

Chris86

MelikkazMoar skriver:

ej hvor er jeg glad for det link.. tror jeg har fundet en der er lige mig !!

milloioner gange tak !

Hehe skønno ;D Google is your friend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.