Så døde Bense´s IRL-mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Plysbjørnen

efter kun 5 gange... 2 af pigerne meldte lige ud i går at de ikke kom længere, for de havde nok i sig selv, hinanden (de er kusiner), og så deres veninder med børn til at rende til kaffeslaberas hos... Så de havde ikke behov for os andre...

Ja så var vi tre tilbage, og der af skulle den ene starte med at arbejde på onsdag... Så var vi reduceret til 2 og det gad hende den anden ikke... Så nu er der kun mig... Så den er vist officielt død..

ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Anja

Sikke ærgeligt !

Sådan tror jeg også det kommer til at gå med Esthers mødregruppe. Den er jo lavet om - så nu er der mere end 3mdr mellem den ældste og den yngste, hvor Esther er ældst. Jeg var der første gang efter gruppen blev lavet om, kunne så ikke sidste gang pga skoldkopper og næste gang kan jeg heller ikke da Esther skal på børneambulatoriet ang mælkeallergi. Når jeg skal kan deltage næste gang (der er ofte 3 uger mellem møderne) så er der snart sommerferie og så starter jeg på job.

Regner ikke med at deltage, når besøgene hos hinanden begynder, for jeg kan jo alligevel ikke.

Det er ærgeligt, jeg havde lige som dig, håbet på en god gruppe. Jeg synes jo, at jeg har masser af tid og kender ikke ret mange andre, der går hjemme som man kan drikke en kop kaffe med, men sådan er det - man kan ikke vinde hver gang, desværre

Anmeld

30. marts 2009

Plysbjørnen

Det er nemlig det... godt nok går min mor hjemme, men hende gider jeg da ikke sidde oppe ved hver dag... og min svigerinde kan jeg ikke holde ud...

Har overvejet at kontakte en af pigerne fra laura's gruppe hun fødte nemlig en søn en måned efter mig... så hvis hun var i mødregruppe kunne jeg måske hoppe på der...

Jeg fatter bare ikke hvorfor man melder sig til mødre gruppe når man ikke gider alligevel... De vidste jo godt begge to de havde født (de har født med 2 dages mellemrum) og veninderne havde de nok også inden...

Men det er bare så surt...

Men der ud over kender jeg sgu heller ingen der går hjemme... havde en veninde som også er på barsel, men hun er blevet sur på mig, så hun gider ikke snakke med mig...

Anmeld

30. marts 2009

ivfmarie

Maltes irl MG døde også efter max tre besøg - vi svingede bare ikke rigtig sammen... Jeg var bestemt ikke ked af at de ikke tog kontakt igen - jeg vil hellere være fri, end jeg vil sidde i pinlig tavshed/akavet samtale.

Men det er da træls for dig, hvis du lige havde sat næsen op efter lidt socialt samværd...

Marie - der vist aldrig har brugt ordet akavet på skrift.. mon det staves med to k'er??

Anmeld

30. marts 2009

Plysbjørnen

ivfmarie skriver:

Maltes irl MG døde også efter max tre besøg - vi svingede bare ikke rigtig sammen... Jeg var bestemt ikke ked af at de ikke tog kontakt igen - jeg vil hellere være fri, end jeg vil sidde i pinlig tavshed/akavet samtale.

Men det er da træls for dig, hvis du lige havde sat næsen op efter lidt socialt samværd...

Marie - der vist aldrig har brugt ordet akavet på skrift.. mon det staves med to k'er??

Altså havde det været sådan at jeg følte at det var helt hen i hegnet, med pinlig tavshed og akavede (du havde stavet det rigtigt) samtaler så havde jeg da også helst været fri... Men jeg følte virkelig bare at vi svingede kanon godt, og at vi havde det rigtigt hyggeligt sammen..

Men det er der jo altså ikke rigtigt noget at gøre ved...

Betina

Anmeld

30. marts 2009

linemus

Ærgerligt, når det nu gik så godt og du hyggede dig. Jeg synes det er en god ide at tage kontakt til hende veninden fra Lauras mdr.gr. så du kan mødes med nogle andre, for det kan bare blive røvsygt at gå hjemme, hvis man ikke får snakket med andre voksne. Jeg fødte pigerne en uge efter en fra Sebastians mdr.gr. fødte, så vi lavede selv en ekstra gruppe, da vi var på barsel. Det endte så med at næsten hele den gamle gruppe blev samlet, da alle pånær én gik hjemme med med børn født med en spredning på ca. 9 mdr. Det var rigtig hyggeligt Håber du finder ud af noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.