Mmmm... sik'en dejlig dag det er i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

ivfmarie

Ahhh, jeg har fri i dag (fordi jeg skal arbejde i weekenden).

Det er da bare guld med sådan en fridag efter en uges ferie. Unger og mand er sendt ud af døren - nu er resten af dagen bare min, min, min!
Jeg var fremme i skoene i går, og fik rydet op, så det skal jeg ikke bruge tid på nu. Der er til gengæld 1000 andre ting jeg har planer om at skulle udføre (vel vidende at max 7 af tingene rent faktisk kan nås )
Lige nu skal jeg i gang med min yndlingsbeskæftigelse: At drikke en kop kaffe mens jeg skriver en To-Do-Liste... -jeg fatter egentlig ikke at jeg gider blive ved med at skrive de lister, jeg følger dem aldrig alligevel .

Marie - med frie hænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

Anja

- uha, de to-do- lister kender jeg godt. Dem laver jeg meget ofte ! Men det er dog ikke så tit at alle tingene kan streges ud, men de gange det lykkes, så er det ekstra motiverende.

Det lyder lækkert med sådan en fridag !! Er SLET ikke misundelig

Jeg har Elias hjemme igen i dag, nu er det 11 dp-dag i træk han er hjemme !! Han havde feber i går og i nat og har taget sig til ørerne, så det kan være at vi skal til at have løbe-ører igen

Det eneste på min to-do-liste i dag udover at passe ungerne er at komme forbi kommunekontoret for at bestille pas til Esther

Anmeld

30. marts 2009

Tynen

Lister Jeg eeeeelsker lister

Hav en super god fridag - Håber selvfølgelig at en af tingene på listen er at være on på babyen

Anmeld

30. marts 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Lister Jeg eeeeelsker lister

Hav en super god fridag - Håber selvfølgelig at en af tingene på listen er at være on på babyen

he he... At være på Baby er jo en selvfølge - det behøver ikke på listen...
Men nogen gang står der at jeg IKKE skal på Baby (og så er det jo godt at jeg ikke følger de skide lister alligevel )

Anmeld

30. marts 2009

linemus

Ha' en skøn fridag - det er jo det perfekte at få lov til at være helt sig selv ovenpå sådan en familieuge. Pas nu på baby'en ikke snupper hele dagen.

Knus Line - STOOOR fan af lister

Anmeld

30. marts 2009

ivfmarie

nu er første punkt på listen klaret - at opdatere vore online fotoalbum...

Kig endelig forbi: picasaweb.google.dk/FrejaogMalte

Marie - one down 999 to go

Anmeld

30. marts 2009

linemus

ivfmarie skriver:

nu er første punkt på listen klaret - at opdatere vore online fotoalbum...

Kig endelig forbi: picasaweb.google.dk/FrejaogMalte

Marie - one down 999 to go

Dejlige billeder, Marie. Dejlige børn

Anmeld

30. marts 2009

Susan1978

HVor er det nogle lækre billeder...

og hvor er du bare hot med dit nye hår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.