Kan de have for mange skoldkopper ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Anja

Ja, det er måske et rigtigt dumt spørgsmål, men kan det ske at barnet har for mange skoldkopper ?

Esther har så mange skoldkopper at det næsten ikke er til at holde ud at se på. I går talte jeg at hun havde 11 alene på den ene hånd ! Og i dag er der endnu flere. De er over alt også inde i håndfladerne, mellem fingre og tæer og under fødderne. De har nu været undervejs i 3 dage og der kommer stadig flere

Anja, nu med en søn der kan sige "E - liaz", men ikke sige mor !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

ivfmarie

Åhh, hvor er det synd for den stakkels bette tøs .
Men jeg tror ikke der er et max på antallet... En bekendts datter var så hårdt angrebet af skoldkopper at hun havde store åbne sår-plamager i hovedbunden, det ene øje ku ikke åbnes pga skoldkopper i øjnene (), og hun skreg når hun skulle tisse fordi der var skoldkopper indvendigt i tissekonen. Lægens kommentar til denne elendighed var: "Det er skoldkopper - de kan ikke fjernes, de går væk af sig selv"
Men hun fik nu vist godt nok en eller anden salve.. men det var vist mest for at undgå betændelse i de åbne sår.

Ad, det var en lang skrækhistorie, men det var bare for at sige at de altså kan blive meget slemt angrebet, uden det er for meget.

God bedring med den bette.

Marie - med søn der siger "Kra-kor" til alt (ALT!) Or nej, han kan også sige "duttaaar" (sut) og det lyder bare så sødt

Anmeld

30. marts 2009

Anja

Selvom det er lidt af en skrækhistorie, så beroliger det mig da lidt.

Esther har også store åbne sår i hovedbunden, hun har lige kløe fra A-derma

Jeg må sættte min lid til, at det går over på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.