11 dage over - negativ:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

idabki

Hej med jer

Har egentlig bare behov for at komme ud med lidt frustration...

Er nu 11 dage over tid og tog en test den anden dag. Den viste dog negativ-- I dag var jeg så ved lægen for lige at få det eftertjekket der, den viste dog også negativ. Øv øv øv øv

Blev simpelthen så ked af det. Vi har været i gang i lidt over 2 år og har det sidste tid ikke tænkt så meget over vores "projekt", selvom det selvfølgelig er svært at få helt ud af tankerne. Så håbede virkelig den var der.

Ved godt man kan stresse sin mens væk. Men den har bare været regelmæssig siden jeg smed p-pillerne.

Nogen det har oplevet at gå meget langt over inden de kunne teste positiv??? (Man skal jo tænke positivt)

Nå havde lige brug for at få tankerne skrevet ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Nettemor

Har hørt flere herinde fortælle at de først kunne teste positivt sent. (8+) Så det kan jo godt være tilfældet med dig også.

Anmeld

7. marts 2012

Rkb25

Jeg kan desværre ikke fortælle nogen solstråle-historie. Vil blot fortælle at du ikke er alene. Vi har prøvet i 1 1/2 år uden held, og jeg har også haft meget lang cyklus nogen gange. Så jeg ved alt om hvor super hårdt og frustrerende det er. Krydser fingre for at du snart står med en positiv test i hånden.

Anmeld

10. marts 2012

Tøs85

Det må være meget frusterende.. Jeg har prøvet at min menstruation slet ikke kom en måned, synes det var meget frusterende fordi man tror at man så er gravid, men det var jeg ikke.. Den sprang bare en måned over.. Min læge sagde at det var meget normalt, men synes nu ikke det virker så normalt.. Med hensyn til at i har prøvet i så lang tid, har jeg en veninde som heller ikke havde held med at blive gravid.. Hun begyndte at gå til kraniesacrat og efter 3-4 gange, blev hun gravid og har fået en dreng.. Jeg har også selv gået til kraniesacrat med nogle andre ting og det er virkelig utroligt hvad det kan helbrede!! Jeg synes det er værd at prøve når i har prøvet forgæves at få børn i så lang tid.. Der er en i Karlslunde der er utrolig dygtig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.