Slyngevuggen junior - YaY!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Koen.

Ih glæder mig sådan til lillebror kommer så Han kan prøve sin, er meget spændt på at få den i brug spørger nok dumt men har aldrig prøvet sådan en slynge før, havde den ikke til storesøster nemlig, men er der begrænset tid de må ligge deri når de er spæd eller? og bruger/brugte du den til alle lure frigg sov?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Maja_4000

Iih .. Hvor hyggeligt

Nu har jeg ikke lige læst tråden .. Men hænger den i fjeder stadig ?

Anmeld

8. marts 2012

Zafir

nettemor skriver:

Kan være du får en masse spam spørgsmål om det til den tid så

Du skyder bare

I øvrigt har hun sovet RIGTIG godt. Jeg var ret spændt, når det nu var den nye vugge og om hun ville syntes det var underligt eller hvad, men hun har sovet bedre end de sidste 4 nætter. Bare som en sten fra kl. 20 i aftes til 6 i morges

Anmeld

8. marts 2012

Zafir

tanja. skriver:

Ih glæder mig sådan til lillebror kommer så Han kan prøve sin, er meget spændt på at få den i brug spørger nok dumt men har aldrig prøvet sådan en slynge før, havde den ikke til storesøster nemlig, men er der begrænset tid de må ligge deri når de er spæd eller? og bruger/brugte du den til alle lure frigg sov?

Man kan bruge den til alt søvn Vi brugte den til Frigg siden hun var 10 dage til alle lure og alt nattesøvn.

Det har bare været SÅ skønt. Vi havde den heller ikke til Idun, men da jeg opdagede den, i sin tid (på nettet) tænkte jeg: Så skal jeg da helt sikkert have et barn mere hehe. For sådan en må jeg prøve

Jeg vil så også sige at alle dem jeg har set, af hjemmesyede efterligninger ikke har samme runding og bredde og finish. Det er umuligt at lure de detaljer, med mindre man sidder med en ved siden af og splitter den ad.

Jeg vil sige: Hvis du skal bruge penge på noget til dit barn, så brug penge på det.

Vi har så heller ikke haft barnevogn fx, fordi hun sov ude i den til lurene og vi har haft hende på maven/ryggen, hvis vi har gået tur.

Anmeld

8. marts 2012

Zafir

Maja_4000 skriver:

Iih .. Hvor hyggeligt

Nu har jeg ikke lige læst tråden .. Men hænger den i fjeder stadig ?

Ja - der er bare 2 fjedre... Kan man ikke se det på billederne? Ellers så kan jeg prøve at tage et billede mere. Så fjedrene bliver lidt stivere, fordi der er 2

Anmeld

8. marts 2012

Maja_4000

Ja - der er bare 2 fjedre... Kan man ikke se det på billederne? Ellers så kan jeg prøve at tage et billede mere. Så fjedrene bliver lidt stivere, fordi der er 2

Ej hvor smart Men nej , tror ikke man kan se det på billederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.