Slyngevuggen junior - YaY!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Zafir

Zette skriver:

Wow er hun allerede så stor - halvandet år. Jeg var jo straks inde og tjekke hvornår hun var født... synes kun lige du har født, så det hang slet ikke sammen i mit hovede. Men snydt!

Den var aldrig gået herhjemme med den slynge, men hold kæft den er fed. Misundelse.... 

Ja - de hurtigste 18 mrd i mit liv

Hvorfor var det aldrig gået hjemme hos dig? Med slyngevuggen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Zafir

Fru Skovrup skriver:

kunne jeg godt forestille mig, baby.dk er ret stor efterhånden, men du skulle da lige høre om slyngebarn, der er altid plads til en til

har du så taget den ene fjeder af junior modellen så den hopper med hendes vægt? eller sover hun fint uden hoppe delen? Min søn sover IKKE uden den bliver vippet OG hoppet samtidig Men vi har været SÅ glade for den, den har givet den lille ro og søvn hvor det ellers ikke var en mulighed, han kunne slet ikke ha barnevognen de første 5 mdr af hans liv.

Når jeg tænker over det med knapperne kan jeg egentligt godt se det praktiske i at have snore på i stedt for, de knapper der kan være pænt træls, især hvis man skal have dem åbnet med kun en arm fri.

Hmmm... altså hun plejer ikke at blive hoppet, men de hopper da lidt fjedrene selvom der er 2 Og hun er faldet i søvn. Så det må være dejligt jo.

Nu må vi se. Havde ikke tænkt på at pille den ene fjeder af

Jeg syntes mest det at knappen siger KLIK, når hun lige skulle til at falde i søvn hehe Meeeen... Man lærer at leve med det. ER nu alligevel glad for sløflerne i stedet for

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

nettemor skriver:

Det er smart!  Sover hun også til middag i den?

Hvordan er det egentlig med deres ryg i dem?

Altså i alt den tid vi var på barsel, da sov hun i den til middag hver dag. OM vinteren pakkede jeg den ind i et uldtæppe, så der var vindstille i den og luften blev varmet op dernede i den. også med skind og uld omkring hende. Uhhmmm.. Og om sommeren bare med et lagen over, så der ikke kom fluer og ting til hende.
Men nu sover hun jo i barnevogn i vs og herhjemme i weekenden sover hun til middag i den

Det er bare så smart.

Den er jo lavet så den støtter deres ryg bedst muligt. Så det er rigtig godt for dem.

Anmeld

7. marts 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Altså i alt den tid vi var på barsel, da sov hun i den til middag hver dag. OM vinteren pakkede jeg den ind i et uldtæppe, så der var vindstille i den og luften blev varmet op dernede i den. også med skind og uld omkring hende. Uhhmmm.. Og om sommeren bare med et lagen over, så der ikke kom fluer og ting til hende.
Men nu sover hun jo i barnevogn i vs og herhjemme i weekenden sover hun til middag i den

Det er bare så smart.

Den er jo lavet så den støtter deres ryg bedst muligt. Så det er rigtig godt for dem.

Det lyder mega smart. Kunne være man skulle undersøge det til næste barn når det engang bliver aktuelt

Anmeld

7. marts 2012

smokin

Zafir skriver:

Ja - de hurtigste 18 mrd i mit liv

Hvorfor var det aldrig gået hjemme hos dig? Med slyngevuggen?

hun kan da ikke ligge stille Vi sover allerede i juniorseng.. vi skal have MASSER af plads. Du skulle se nogle stillinger det barn sover i.  

Billedet her er hun fx dejset om midt i leg... man kan jo blive træt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

nettemor skriver:

Det lyder mega smart. Kunne være man skulle undersøge det til næste barn når det engang bliver aktuelt

Altså vi har jo ikke haft den til Idun, - så det er også første gang for os. Men vi har været OVERLYKKELIGE for den

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

Zette skriver:

hun kan da ikke ligge stille Vi sover allerede i juniorseng.. vi skal have MASSER af plads. Du skulle se nogle stillinger det barn sover i.  

Billedet her er hun fx dejset om midt i leg... man kan jo blive træt. 

Jeg lover dig, at de kan vende sig rundt på kryds og tværs i en slyngevugge hehe. Men altså - de kan jo ikke trille ud af den.

Anmeld

7. marts 2012

smokin

Zafir skriver:

Jeg lover dig, at de kan vende sig rundt på kryds og tværs i en slyngevugge hehe. Men altså - de kan jo ikke trille ud af den.

Til mit næste barn vil jeg have sådan en. Tror du ikke det er noget man skal have ind med "modermælken"... tror hun vil have overordenlig svært ved at sove i den nu. 

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

Zette skriver:

Til mit næste barn vil jeg have sådan en. Tror du ikke det er noget man skal have ind med "modermælken"... tror hun vil have overordenlig svært ved at sove i den nu. 

Jo. Det tror jeg helt sikkert det er.

Anmeld

8. marts 2012

Nettemor

Zafir skriver:

Altså vi har jo ikke haft den til Idun, - så det er også første gang for os. Men vi har været OVERLYKKELIGE for den

Kan være du får en masse spam spørgsmål om det til den tid så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.