Er dette socialt bedrageri??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.692 visninger
80 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej baby brugere.

Jeg har en bekendt som er på barsel, men har fået tvangsfjernet sit barn. Og nu er hun taget nogle uger til Egypten på ferie?

Er dette socialt bedrageri? Og kender ti til steder hvor jeg kan anmelde hende, hvis det er? Hun modtager forresten kontanthjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

aarhusmor

Det er ikke socialt bedrageri. Man må gerne rejse i sin barsel

Anmeld

7. marts 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej baby brugere.

Jeg har en bekendt som er på barsel, men har fået tvangsfjernet sit barn. Og nu er hun taget nogle uger til Egypten på ferie?

Er dette socialt bedrageri? Og kender ti til steder hvor jeg kan anmelde hende, hvis det er?

det kommer an på om hun modtager kontasnthjælp. så vidt jeg ved må man gerne rejse på ferie når man er på barsel.. men ja det gjorde jeg så ikke selv.. men jeg fik også løn fra mit job og var ikke inde i noget system mht kommunen osv.. så ja det ved jeg ikke..

men hvorfor ha' såååå skide travlt med hvad andre mennesker går og foretager sig... ? 

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Det er ikke socialt bedrageri. Man må gerne rejse i sin barsel

Glemte selvf. at sige at hun modtager kontanthjælp.

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det kommer an på om hun modtager kontasnthjælp. så vidt jeg ved må man gerne rejse på ferie når man er på barsel.. men ja det gjorde jeg så ikke selv.. men jeg fik også løn fra mit job og var ikke inde i noget system mht kommunen osv.. så ja det ved jeg ikke..

men hvorfor ha' såååå skide travlt med hvad andre mennesker går og foretager sig... ? 

Hun er på kontanthjælp.

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

Anonym skriver:

Glemte selvf. at sige at hun modtager kontanthjælp.

Så vidt jeg ved, må kontanthjælpsmodtagere ikke rejse nogen steder hen.. så ja, det er ulovligt det hun gør..

Anmeld

7. marts 2012

Lady Marion <3

isabellamor skriver:

Måske fordi alle os der arbejder hårdt betaler gildet i form af skat ?????

Anmeld

7. marts 2012

Frk.S

Uden at jeg ved det med sikkerhed, så tror jeg ikke det er bedrageri.

Hvis hun er på barsel skal hun vel ikke stå til rådighed for arbejdsmarkedet - og derfor må hun vel gerne rejse.

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

Fordi at jeg synes det er ærgerligt at jeg som mor har et barn og samtidig arbejder omkring 40 timer om ugen, ikke har råd ti at rejse. Men jeg er med til at give folk som hende råd til at rejse 2 uger til egypten med hendes kæreste som ogsaå modtager KH.

Anmeld

7. marts 2012

wamse

Lady Marion <3 skriver:

Måske fordi alle os der arbejder hårdt betaler gildet i form af skat ?????

Men hvis hun er på barsel, så må hun vel godt?

Eller måske hun har meddelt kommunen at hun holder ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.