Svag mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Desværre ingen baby til os i denne måned, men da jeg fik min mens, på slaget(28dage) kom der utrolig lidt blod. Faktisk er det kun 1 enkelt dag, hvor der var en smule friskt blod (undskylder detaljer) og ellers har det været brunt. Nogle af jer, der også bløder så svagt?? Undskylder den dårlige tekstombrydning - skriver fra iphone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

AnonymMor

hmm hvordan plejer din mens normalt at være ?

Det kunne måske godt være blødning fra ægget når det fastsætter sig ?jeg blødte selv lidt da ægget satte sig fast hos mig men dog kun MEGET lidt og langt fra et helt døgn ?

Det kan også være din krop bare reagere på ønsket om baby men ellers så prøv og teste om et par dage og se om der kunne være noget ?

men hverfald held og lykke herfra

Anmeld

7. marts 2012

AMtrier

Anonym skriver:

Hej piger. Desværre ingen baby til os i denne måned, men da jeg fik min mens, på slaget(28dage) kom der utrolig lidt blod. Faktisk er det kun 1 enkelt dag, hvor der var en smule friskt blod (undskylder detaljer) og ellers har det været brunt. Nogle af jer, der også bløder så svagt?? Undskylder den dårlige tekstombrydning - skriver fra iphone

jeg er igang med fertilitetsbehandling, og skal derfor bruge min menstruation for at kunne gå i gang og sådan
denne gang har jeg kun blødt ca. 3 dråber frisk blod på et døgn. og det sagde de på klinikken at det godkendes som menstruation.. så hvis der er frisk blod lidt gennem hele dagen tæller det for en menstruation

held og lykke

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

hmm hvordan plejer din mens normalt at være ?

Det kunne måske godt være blødning fra ægget når det fastsætter sig ?jeg blødte selv lidt da ægget satte sig fast hos mig men dog kun MEGET lidt og langt fra et helt døgn ?

Det kan også være din krop bare reagere på ønsket om baby men ellers så prøv og teste om et par dage og se om der kunne være noget ?

men hverfald held og lykke herfra

Nåh men, det var ikke fordi jeg nødvendigvis troede, jeg var gravid.Men normalt bløder jeg ret meget over 3-4 dage hvor jeg er nødt til at have tampon i. Det har jeg slet ikke haft brug for denne gang.Så ville bare høre om der var andre, der oplevede ændringer i mens-perioden.Jeg har haft frisk blod, så regner da med, at det er mens, og dermed ingen babyMen tak for jeres input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.