Pletblødning - måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Hehehe nej jeg havde heller ikke tænkt mig at sulte mig. Men planlægger samtidig heller ikke at spise for to.

Og ja. Det er bedre at det sker tidligt fremfor senere - hvad jeg også er nervøs for. Det er første gang jeg har testet positiv. Jeg msed piller i november forrig år, og det er ikke ligefrem fordi vi kan prale af vi decideret har prøvet.  Har testet negativ flere gange, men fornemmelsen var bare anderldes denne gang...der var noget helt anderledes, og sørme om jeg ikke for en gangs skyld fik ret!!  Er stadig helt overrasket...kan slet ikke fatte det...en milliard tanker drøner rundt i hovedet på mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Tillykke

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Anonym skriver:

Hehehe nej jeg havde heller ikke tænkt mig at sulte mig. Men planlægger samtidig heller ikke at spise for to.

Og ja. Det er bedre at det sker tidligt fremfor senere - hvad jeg også er nervøs for. Det er første gang jeg har testet positiv. Jeg msed piller i november forrig år, og det er ikke ligefrem fordi vi kan prale af vi decideret har prøvet.  Har testet negativ flere gange, men fornemmelsen var bare anderldes denne gang...der var noget helt anderledes, og sørme om jeg ikke for en gangs skyld fik ret!!  Er stadig helt overrasket...kan slet ikke fatte det...en milliard tanker drøner rundt i hovedet på mig.

kan godt huske hvordan det var med alle de tanker det er skønt... nyd det

jeg havde ingen fornemmelse da jeg testede posetiv... men har hørt om flere der havde

Anmeld

10. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg vil bare lige give en opdatering...

Staven er fra i går eftermiddags - strimlen er fra i dag for ca. en halv time siden. Hvad siger I? Er den ikke god nok?? Tør næsten ikke tro på det. Staven var meget svag i går inden for de 10 minutter, men blev kraftigere og kraftigere efter de 10 minutter. Strimlen var der bare... Troede faktisk at det var min krop der lavede spillopper igen igen...igen, så jeg faktisk var ved at 'miste' noget jeg ikke havde. Især fordi jeg kke har mærket helt så meget til det i dag, som f.eks. i går.

Tror vist nok lige at jeg skal have ringet til lægen på mandag...

Jamen dog!!! Tillykke med det

Anmeld

10. marts 2012

M (:

Tillykke med de to streger (:

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvor er I søde! Tusind tak skal I have!!  Nu har vi bare problemet med ikke at røbe det, indtil vi er nogenlunde sikre på at det bliver der.

Det er sværere end lige regnet...specielt for manden, hvad jeg ellers ikke lige ville have regnet med

Og det med tankerne...nja...det er ikke alleder er lige positive som testen.  Men det er nok bare fordi det ikke rigtig er sivet ind endnu. Det er helt mærkeligt at det rent faktisk er min tur nu, 7-9-13 bank under bordet og alt det andet. Er også efterhånden den eneste i min omgangskreds som ikke har børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.