Hej!
Sidder lige og tænker lidt...undskylder på forhånd detaljerne. Normalt pletbløder jeg forholdsvist kraftigt 3-4 inden mens, dvs. det kan ses på papiret. Lige nu pletbløder jeg også, men kun hvis jeg 'graver' efter det -hvis I forstår hvad jeg mener.
Det har jeg så gjort i 5 dage nu, uden at jeg på noget tidspunkt har kunne se det sådan rigtigt på papiret... Har samtidig flere andre symptomer, såsom oppustethed, forandringer i Babs og Nutte, træthed, tuder ved det mindste (eks. over at en veninde har fået en tur til Rom i fødselsdagsgave og at en anden har tabt sig eller noget så harmløst som Masterchef - stor morskab og orundring for omgivelserne
), konstant sult, niven i underlivet og lettere kvalme. Det svier og er tør som om, at mens kommer lige om hjørnet, men den kommer bare ikke...den burde være kommet i dag, men har haft længere cyklus før, så vil ikke teste før tidligst mandag. Har efterhånden råbt 'ulven kommer' så mange overfor min kæreste, så derfor venter jeg lige og venter og ser. Har ikke kune tilbageholde mens afmig selv endnu, uanset hvor meget jeg har tænkt på det, så tror ikke det er tilfældet nu - specielt ikke eftersom jeg jo faktisk pletbløder...bare MEGET svagt.
Er der nogen af Jer der har oplevet den form for pletblødning, inden I rigtig fandt ud af at I havde kage i ovnen? Er ret forvirret. Er, som nævnt, vant til at pletbløde op til en mens, men det plejer at være kraftigere og vare typisk kun 3 dage, hvorefter det begynder for alvor. Det er ikke slået fejl endnu....
Undskyld hvis det blev lidt frvirrede - og måske er slået op i forkert forum, men tænker bare at allerede gravide må være de rigtige at spørge.
Og så skal det lige passe med, at nu hvor jeg har spurgt,. at jeg begynder at bløde rigtigt...på den anden side foventer jeg i forvejen at det kommer any minute.
Er spændt på evt. svar! 
Anmeld