Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så skal der sælges ud af lillepigen tøj.
det er billig 10 kr pr del og bodyer 5 kr stk.
jo mere jo bedre gider ikke sende for kun en ting.
køber du mere så finder vi bare en god samlet pris.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej,
Jeg er interesseret i billede 1, 11 (kjolen med fuglene), 15 (huerne), 16 (strømpebukserne), 23 (Kun de 2 midterste dragter) og nogle af dine ting fra annoncen med str. 62. Måske vi kan finde en god samlet pris?
mizz-lillemor06 skriver: så skal der sælges ud af lillepigen tøj. det er billig 10 kr pr del og bodyer 5 kr stk. jo mere jo bedre gider ikke sende for kun en ting. køber du mere så finder vi bare en god samlet pris.
lækkert med lidt sommertøj
Er interesseret i den røde sommerdragt og den lyse der kommer lige efter. Det hvide sæt med de lyserøde blomster og lidt fra str. 62 oz
Team Putte skriver: lækkert med lidt sommertøj Er interesseret i den røde sommerdragt og den lyse der kommer lige efter. Det hvide sæt med de lyserøde blomster og lidt fra str. 62 oz
er det disse?? skal lige være sikker
mizz-lillemor06 skriver: er det disse?? skal lige være sikker
Lige præcis
Jeg er interesseret i billede 10 ternede overalls, 11 lilla bluse, 12 lille/hvide overalls og 16 cowboyoveralls
er det disse du er interessereti??
mizz-lillemor06 skriver: for at være helt sikker kan du så vise mig de billeder for er lidt usikker på hva det er for nogen du mener.
for at være helt sikker kan du så vise mig de billeder for er lidt usikker på hva det er for nogen du mener.
mizz-lillemor06 skriver: er det disse du er interessereti??
Mutti2B skriver: Jaaaaaaaa
Jaaaaaaaa
jamen porto siger 40 kr så der er 80 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128