Wuhuuu... Tid til In-liners!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. marts 2009

ivfmarie

Er der andre rulle-freaks i blandt os?

Jeg har lige været ude på årets første tur - og jeg er helt høj på suset!!
Det er osse bare lige... 4 (FIRE!!)år siden jeg har fået rulle sårn rigtigt. Enten har jeg været gravid, eller også har det været vinter (sårn cirka.. )

Anyways - ville bare sige at det er maaaax fedt, og det MÅ være godt for baller og lår, for jeg kan næsten ikke gå nu pga syre-ben ...

Marie - med ømme ben i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2009

Millebasse

Jeg var sidste sensommer.... Men tror ikke helt at jeg kommer med på den i år, mit knæ kan ikke helt holde til vridene...

Men vil helt vildt gerne have en WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Anmeld

29. marts 2009

ivfmarie

Millebasse skriver:

Jeg var sidste sensommer.... Men tror ikke helt at jeg kommer med på den i år, mit knæ kan ikke helt holde til vridene...

Men vil helt vildt gerne have en WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Den er også bare wonderfull!! Jeg tror i øvrigt at min Wii-træning har gjort at jeg har bedre balance på rullerne...? Jeg var ikke det mindste usikker i dag - selvom det var første gang i laaang tid!

Marie - åbenbart vild med motion hvorfor blævrer mave og lår så på den ubehagelige måde??

Anmeld

29. marts 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Er der andre rulle-freaks i blandt os?

Jeg har lige været ude på årets første tur - og jeg er helt høj på suset!!
Det er osse bare lige... 4 (FIRE!!)år siden jeg har fået rulle sårn rigtigt. Enten har jeg været gravid, eller også har det været vinter (sårn cirka.. )

Anyways - ville bare sige at det er maaaax fedt, og det MÅ være godt for baller og lår, for jeg kan næsten ikke gå nu pga syre-ben ...

Marie - med ømme ben i morgen...

jeg har et par side-by-side oppe ovenpå, dem har jeg vist brugt 2 gange.. for 8 år siden!!! ja så aktiv er jeg!
jeg står op hele dagen på arb, så det er nok ikke så smart at gi den gas på den måde, en dag før jeg skal på arb.
måske man skulle få brugt sin sommerferie på rullere, så man blir hærdet!
jeg vil gerne ha spænstig lår og røv, men jeg vil ikke ha større læg muskler... hvordan undgår man det???

Anmeld

29. marts 2009

bette

uhh elsker at rulle.. det er super nice.. mine led kan bare ikke så godt lide det.
men jeg nakker nogle tykke strømper på og bruger mandens.. de er for store.. men strømperne hjælper. hehe

elsker det.. men oftes om sommeren når solen er ved at gå ned

Anmeld

29. marts 2009

ivfmarie

uhh elsker at rulle.. det er super nice.. mine led kan bare ikke så godt lide det.
men jeg nakker nogle tykke strømper på og bruger mandens.. de er for store.. men strømperne hjælper. hehe

elsker det.. men oftes om sommeren når solen er ved at gå ned

JA! Nemlig lige præcis.... det er bare super-schön

Anmeld

29. marts 2009

linemus

Ej, det er nok også 5 år siden, mine er blevet luftet. Har ellers et lækkert par (måske noget støvede nu og evt. hjem for en edderkoppefamilie) og rullede rigtig meget med Kasper før vi fik børn. Var også med til at spille hockey nogle gange med gutterne, men de var nu lidt for vilde til mig. De må jo stadig passe selvom det er så længe siden, så måske de skal frem i år... gad vide hvor de ligger...

Anmeld

29. marts 2009

ivfmarie

Ej, det er nok også 5 år siden, mine er blevet luftet. Har ellers et lækkert par (måske noget støvede nu og evt. hjem for en edderkoppefamilie) og rullede rigtig meget med Kasper før vi fik børn. Var også med til at spille hockey nogle gange med gutterne, men de var nu lidt for vilde til mig. De må jo stadig passe selvom det er så længe siden, så måske de skal frem i år... gad vide hvor de ligger...

helt seriøst... der var muselort i mine!!

Anmeld

29. marts 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

helt seriøst... der var muselort i mine!!

uhhhhmmm!!! det lyder som om det var et par man glædede sig til at rulle en tur i

Anmeld

30. marts 2009

Nadi

Jeg vil vildt gerne have side by side men det er ikke rigtig blevet til noget. Men ellers så elsker jeg også at stå på rulleskøjter!

I LOVE IT, men får det ikke gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.