hvad passer til anastasia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Vi håber på 2 1/2 - 3 år forskel og det passer også med min uddannelse, men vi har taget 3 1/2 år om, at blive nogenlunde enige om drenge navne

Hihi vi anede ikke hvad Nicklas og Naia skulle hende da de blev født det var ikke bestem og manden havde ellers sagt veto til Nicklas så det havde jeg jo droppet og Naia havde vi slet ikke snakket om 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Kløver

Kofoed. skriver:

altidomomørønskønskeønsketomimig

Der er nu internationalt.

Kenan jeg synes også det svinger meget og kan slet ikke sætte mig ind i, at må kun vil have et barn og vælger at få det som 21 år, det ligget så langt fra mig. Ih altså hehe.

Jeg har altid ønsket mig 3, men efter Daniel ville jeg da have en hel flok, da jeg blev gravid igen skulle jeg i hvertfald ikke have flere og er nok endt lige nu på 2 eller maks 3
Det Kan jo være din mand med tiden går med til mange, i har jo gode år at løbe på hvis i gerne vil have en hel flok

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Kofoed. skriver:

Vi havde jo to pigenavne klar, men efter alt det ned tvilling b,, synes jeg ikke længere vi kan bruge navnet Isabella, selvom jeg elsker det navn. Ja, det er forresten tidligt ude

Hvilke pigenavne synes i passer godt til anastasia?

Vi har talt lidt om felicia, men så ender vi bare igen med et navn, som er lidt besværligt at udtale. Mathilde er optaget af min niece og hendes lille søster skal vist nok hedder josefine. . .

Vores drenge navne er valdemar, Michael og theodor.

camille ?

Anmeld

9. marts 2012

Bonde-liv

Madelina eller Gabriella  (mine unger hedder det)

ellers er jeg vild med Bianca, Antonia, Jennifer, Miamaja, Cornelia, Miranda eller Sophia,

Anmeld

9. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

min datter hedder troia

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Hihi vi anede ikke hvad Nicklas og Naia skulle hende da de blev født det var ikke bestem og manden havde ellers sagt veto til Nicklas så det havde jeg jo droppet og Naia havde vi slet ikke snakket om 

Hvordan fik du ham overtalt? Og hvordan kom i frem på naia?

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

Maja84 skriver:

Jeg har altid ønsket mig 3, men efter Daniel ville jeg da have en hel flok, da jeg blev gravid igen skulle jeg i hvertfald ikke have flere og er nok endt lige nu på 2 eller maks 3
Det Kan jo være din mand med tiden går med til mange, i har jo gode år at løbe på hvis i gerne vil have en hel flok

Det jo det og vil gerne være ung med mine børn, så tror ikke jeg får flere efter de 30, for så flotter jeg mig gammel, når ungerne langt om længe er flyttet ud.

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

MelikkazMoar skriver:

camille ?

Det er også en god en, tak

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

Bonde-liv skriver:

Madelina eller Gabriella  (mine unger hedder det)

ellers er jeg vild med Bianca, Antonia, Jennifer, Miamaja, Cornelia, Miranda eller Sophia,

De er alle over i samme klasse af navne, så tak. Dog vil jeg heller kalde en dreng gabriel end gabriele/a til en pige.

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

Oliver&Troia <3 skriver:

min datter hedder troia

Også sødt og har bestemt også en historisk betydning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.