hvad passer til anastasia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Hvordan fik du ham overtalt? Og hvordan kom i frem på naia?

Tja fik han ikke overtalt for jeg snakkede ikke mere om navnet da han sagde det ikke syntes om det og vi fandt aldrig et andet drenge navn. Det var ham som sagde til mig at det kunne vist ikke være andet ind en Nicklas og ja det syntes jeg jo også da jeg elsker det navn.

Med Naia havde vi slet ikke snakket om navnet og lige efter aks lå jeg jo i koma og de var blevet indlagt på D1 og det var første gangen efter vi sådan snakkede lidt navne men jeg var jo stadig så med taget efter de 2 oprationen og alle de smerter og smertestillende så jeg snakkede jo ikke rigtig med så Torsdag snakkede vi lidt og manden forslog Naia.

Vi havde ikke rigtig snakket om navne igennem graviditet da vi ikke ville vælge et navn før hun var kommet til verden (nogle har ikke troet på vi ikke havdet et navn) da vi slet ikke kunne blive enige den gang med Nicklas. pige navnet hvade vi ellers klar og troede egenlig også længe at vi ville vælge det men så syntes vi begge to alligevel ikke vi ville bruge det

naia har slet ikke været et navn jeg har tænkt på som en mulighed men jeg elsker det og det passer rigtig godt til nicklas at de så lige  begge to starter med N er vist mere held.

Hvis Nicklas hvade været en pige var han kommet til at hedde Victoria mette

Og Naia kom jo så til at hede Naia Mette

så her har det været deres "personlighed" som de har truffet beslutningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Tja fik han ikke overtalt for jeg snakkede ikke mere om navnet da han sagde det ikke syntes om det og vi fandt aldrig et andet drenge navn. Det var ham som sagde til mig at det kunne vist ikke være andet ind en Nicklas og ja det syntes jeg jo også da jeg elsker det navn.

Med Naia havde vi slet ikke snakket om navnet og lige efter aks lå jeg jo i koma og de var blevet indlagt på D1 og det var første gangen efter vi sådan snakkede lidt navne men jeg var jo stadig så med taget efter de 2 oprationen og alle de smerter og smertestillende så jeg snakkede jo ikke rigtig med så Torsdag snakkede vi lidt og manden forslog Naia.

Vi havde ikke rigtig snakket om navne igennem graviditet da vi ikke ville vælge et navn før hun var kommet til verden (nogle har ikke troet på vi ikke havdet et navn) da vi slet ikke kunne blive enige den gang med Nicklas. pige navnet hvade vi ellers klar og troede egenlig også længe at vi ville vælge det men så syntes vi begge to alligevel ikke vi ville bruge det

naia har slet ikke været et navn jeg har tænkt på som en mulighed men jeg elsker det og det passer rigtig godt til nicklas at de så lige  begge to starter med N er vist mere held.

Hvis Nicklas hvade været en pige var han kommet til at hedde Victoria mette

Og Naia kom jo så til at hede Naia Mette

så her har det været deres "personlighed" som de har truffet beslutningen

Det er også en rigtig god måde at gøre det på.

Anmeld

9. marts 2012

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det er også en rigtig god måde at gøre det på.

Det har i hver fald fungeret for os

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Det har i hver fald fungeret for os

Sådan er vi bare ikke, hehe, mange skal være på plads, eller i hvert fald et par muligheder.

Anmeld

9. marts 2012

Kløver

Kofoed. skriver:

Det jo det og vil gerne være ung med mine børn, så tror ikke jeg får flere efter de 30, for så flotter jeg mig gammel, når ungerne langt om længe er flyttet ud.

det er nok også en af grundende til jeg ikke vil have for mange børn, da min mand er 33 og jeg er 27, så skulle der komme en nr 3 om et par år er manden jo allerede 35-36 og så er det for mig ved at være sidste udkald, heldigvis ikke så slemt hvis det er den sidste i rækken

Anmeld

9. marts 2012

MelikkazMoar

Ninette

Anmeld

9. marts 2012

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Vi havde jo to pigenavne klar, men efter alt det ned tvilling b,, synes jeg ikke længere vi kan bruge navnet Isabella, selvom jeg elsker det navn. Ja, det er forresten tidligt ude

Hvilke pigenavne synes i passer godt til anastasia?

Vi har talt lidt om felicia, men så ender vi bare igen med et navn, som er lidt besværligt at udtale. Mathilde er optaget af min niece og hendes lille søster skal vist nok hedder josefine. . .

Vores drenge navne er valdemar, Michael og theodor.

Hej Betina

Skulle lige dobbelttjekke på mødregruppen, at der ikke var gået noget vigtigt forbi mig Og nu ved jeg ikke om mit bud er sagt, men 10 sider? Noooo way

Hvad med Nicoline. Zar Nikolaj d. 2's yngste datter hed jo Anastasia Nikolaevna, som jo nok vil blive til Nicoline i Dk. Så hænger det lidt pudsigt sammen OG der er en historie bag. En dreng kunne jo evt. være Alex(ander) (Anastasias lillebror Alexei) Bare bud fra hoften nu hvor jeg ikke selv har en pige, som man synes har verdens sødeste navn (Men kan da lige nævne niecerne Maya og Cecilie)

/Mette

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

Maja84 skriver:

det er nok også en af grundende til jeg ikke vil have for mange børn, da min mand er 33 og jeg er 27, så skulle der komme en nr 3 om et par år er manden jo allerede 35-36 og så er det for mig ved at være sidste udkald, heldigvis ikke så slemt hvis det er den sidste i rækken

Ja okay, ved godt det reelt set ikke betyder noget, at man er 35, når man får den sidste, men min mor døde af kræft, da hun var 35, så det har sat sine spor, derfor vil jeg have børn tidligt og lever jeg længe, så for jeg vil nogle børnebørn og kan passe og hygge med, til de bliver voksne.

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

MelikkazMoar skriver:

Ninette

Uh ja det er nu også et lidt anderledes navn, tak.

Anmeld

9. marts 2012

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Hej Betina

Skulle lige dobbelttjekke på mødregruppen, at der ikke var gået noget vigtigt forbi mig Og nu ved jeg ikke om mit bud er sagt, men 10 sider? Noooo way

Hvad med Nicoline. Zar Nikolaj d. 2's yngste datter hed jo Anastasia Nikolaevna, som jo nok vil blive til Nicoline i Dk. Så hænger det lidt pudsigt sammen OG der er en historie bag. En dreng kunne jo evt. være Alex(ander) (Anastasias lillebror Alexei) Bare bud fra hoften nu hvor jeg ikke selv har en pige, som man synes har verdens sødeste navn (Men kan da lige nævne niecerne Maya og Cecilie)

/Mette

Der er ikke noget, som jeg allerede har skrevet et par gange, så fik jeg min dejlige P sprøjte i går.

Find heller teen frem med det samme.
Men tilbage da mig og peter lige havde fundet sammen, ville han vise mig hans hjemby (eller byer), og da vi køre hjem mod mig igen, falder samtale emnet på børn. Peter vil have to børn, en dreng og en pige, jeg ville minimum have to. Men de skal hedde anastasia og alexander. Jeg måtte jo lige spørge, hvorfor lige de to navne. Jamen det var fordi den sidste zar af ruslands datter hed det og man har igennem tiden været mange gisninger om hun også blev slået ihjel. Anastasia ikke ikke er grimt navn, så den kunne jeg godt gå med på. Alexander var jo, som du selv skriver, hendes storebror og Peter kunne godt tænke sig, at kalde hans dreng alex, men virkede for kort ved siden af anastasia. Det navn er dog diskuteret mange gange de næste to år og der vælger vi det endeligt fra.
Mine navne forslag den gang var isabella og valdemar, dem kunne peter også godt lide.
Nu er to svær drenge navne langt om længe kommet på plads, tog kun 3 1/2 år, så vi må heller komme lang med de pige navne, men tror faktisk det er på plads, det ene i hvert fald.

Forresten nikoline er et no go for mig, har for nære relationer til en.

Tror tekoppen er tom nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.