MaybeBaby skriver:
Hej Betina 
Skulle lige dobbelttjekke på mødregruppen, at der ikke var gået noget vigtigt forbi mig
Og nu ved jeg ikke om mit bud er sagt, men 10 sider? Noooo way 
Hvad med Nicoline. Zar Nikolaj d. 2's yngste datter hed jo Anastasia Nikolaevna, som jo nok vil blive til Nicoline i Dk. Så hænger det lidt pudsigt sammen OG der er en historie bag. En dreng kunne jo evt. være Alex(ander) (Anastasias lillebror Alexei)
Bare bud fra hoften nu hvor jeg ikke selv har en pige, som man synes har verdens sødeste navn
(Men kan da lige nævne niecerne Maya og Cecilie)

/Mette
Der er ikke noget, som jeg allerede har skrevet et par gange, så fik jeg min dejlige P sprøjte i går.

Find heller teen frem med det samme.
Men tilbage da mig og peter lige havde fundet sammen, ville han vise mig hans hjemby (eller byer), og da vi køre hjem mod mig igen, falder samtale emnet på børn. Peter vil have to børn, en dreng og en pige, jeg ville minimum have to. Men de skal hedde anastasia og alexander. Jeg måtte jo lige spørge, hvorfor lige de to navne. Jamen det var fordi den sidste zar af ruslands datter hed det og man har igennem tiden været mange gisninger om hun også blev slået ihjel. Anastasia ikke ikke er grimt navn, så den kunne jeg godt gå med på. Alexander var jo, som du selv skriver, hendes storebror og Peter kunne godt tænke sig, at kalde hans dreng alex, men virkede for kort ved siden af anastasia. Det navn er dog diskuteret mange gange de næste to år og der vælger vi det endeligt fra.
Mine navne forslag den gang var isabella og valdemar, dem kunne peter også godt lide.
Nu er to svær drenge navne langt om længe kommet på plads, tog kun 3 1/2 år, så vi må heller komme lang med de pige navne, men tror faktisk det er på plads, det ene i hvert fald.
Forresten nikoline er et no go for mig, har for nære relationer til en.
Tror tekoppen er tom nu