Problemer med praktikken som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

går jo selvfølgelig hele praktik perioden ud.. det er klart..

jeg syndes bare det er en svær situration og over i så ved chefen jo ikke jeg er gravid og er heller ikke sikker på hun skal vide det endnu..

Nej fortæl hende endelig ikke du er gravid.. Hun har først krav på at vide det når der er 12 uger til termin eller deromkring ... Så kan det være du kan få den fastansættelse

Hvis du fortæller hende det nu bliver du nok ikke fastansat ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Nej fortæl hende endelig ikke du er gravid.. Hun har først krav på at vide det når der er 12 uger til termin eller deromkring ... Så kan det være du kan få den fastansættelse

Hvis du fortæller hende det nu bliver du nok ikke fastansat ..

var os lidt mine tanker...

Anmeld

7. marts 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

var os lidt mine tanker...

Goodt Jeg skulle søge det job jeg har nu, og var omkring 8 uger henne troede jeg.. Vidste i hvertfald jeg var gravid. Det gik fint, og hvis de spørger ind til børn og fremtid kan du nægte at svare på det, da det ikke kommer dine kompetencer ved  

Jeg fik sørme jobbet.. og held i uheld ja så aborterede jeg så de ikke fik noget af vide.. Men synes du skal holde det skjult.. 

Anmeld

7. marts 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Goodt Jeg skulle søge det job jeg har nu, og var omkring 8 uger henne troede jeg.. Vidste i hvertfald jeg var gravid. Det gik fint, og hvis de spørger ind til børn og fremtid kan du nægte at svare på det, da det ikke kommer dine kompetencer ved  

Jeg fik sørme jobbet.. og held i uheld ja så aborterede jeg så de ikke fik noget af vide.. Men synes du skal holde det skjult.. 

når jeg ikke ved hvor jeg står for hun det ikke af vide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.