jeg har i 3½ år gået hjemme på kontanthjælp grundet en rydskade og store smerter i ryggen.. jeg har brugt det sidste ½ år på genoptræning og rygger er nu blevet så god så jeg kan undvære smertestillende stort set på fuldtid..
derfor valgte kæresten og jeg at mens ryggen havde det så godt som nu og jeg er uden smertestillende at det var på tide til første barn..
droppede p-pillerne 1 oktober og er allerede nu 9+1 så blev gravid i januar..
jeg er i mellem tiden så kommet i arbejds prøvning fra kommunens side og har derfor en lækker praktik plads.. jeg skal være der 16 timer ugentligt fordelt over 4 dage så altså 4 timer ad gangen.. det er ikke så slemt syndes jeg.. MEN min graviditet gør at jeg har meget kvalme, er meget træt, har mange tanker og tumle med så føler på ingen måde overskud til at tage i praktikken.. passer det så alligevel..
på lidt over 3 uger har jeg haft 3 syge dage.. i forhold til at jeg ik har lavet noget i 3½ år syndes jeg det er meget godt klaret..
nu er vi så kommet der til hvor chefen viser sit sande jeg, hun er en sur strigle uden lige, hun kan bruge "hele dagen" på at føre private samtaler mens hun koster rundt med mig og jeg skal køre hele biksen.. jeg er altså kun i praktik skal i huske på.. der udover så sku vi have status hvor JEG lavede ALT status i hele bixen mens hun snakkede i telefon med en veninde..
vi har et meget lille køkken og en meget lille "butik område" hvor vi betjæner kunder, står hun at af de 2 steder og snakker i fon med private samtaler bliver jeg smidt ud i det modsatte rum og sat til et eller andet så hun er sikker på jeg ikke lytter til hendes samtaler..
oven i alt det her så har hun fra første møde snakket om at der ku være en fremtid som fast ansat efter min 6 ugers praktik og har nævnt det flere gange.. nu er hun så nået frem til at trods jeg har 3 uger igen så skal jeg forlænges bagefter(jeg er jo gratis arbejds kræft) og når sandheden kommer frem kan hun jo slet ikke ansætte mig jeg er jo voksen arbejder så det er en højere chef og der er jo egentlig de voksen arbejder der skal bruges..
jeg er nået dertil hvor når jeg i forvejen har det rigtig skidt og er træt så har jeg også mistet gejsten for overhoved at komme for der er jo egentlig ingen grund til jeg er der når jeg ikke kan blive fast ansat..
jeg føler dét hele er lidt håbløst lige nu og ved ikke rigtigt hvordan jeg skal reagere eller forholde mig til det.. tror bare jeg sku ud med det..
sorry den lidt lange roman her men tak til dem som blev og læste færdigt 
Anmeld