Norman skriver:
Gentager ikke alt det de andre har sagt
..
Øv man ikke kan være anonym, men det er nok også lige meget, så nu siger jeg det bare
udelukkende for at hjælpe dig..
Nå men jeg har selv haft kønsvorter. Jeg tog ikke engang til lægen, jeg klippede dem bare af ligesom man gør med de almindelig vorter der sidder på halsen og under armene. Man skal bare gøre det inden de bliver for store så kan man stort set ikke mærke det 
De forsvandt med det samme og man kan ikke se jeg har haft dem. Det gode er jo at når man har haft kønsvorter en gang så får man dem aldrig igen
..
Mit forslag - klip dem af snarest. Frem med spejl og saks, dog ville jeg nok gøre det i badet med rindene vand, det kommer jo til at bløde 
Ej undskyld, men det er jo fuldstændig forkert det du siger! For det første vil jeg ikke anbefale at klippe dem af selv, det er bestemt ikke ligesom de der huddimser man selv klipper af. Derudover passer det ikke, at har man først haft dem, kan man ikke få dem igen. Tvært om! Når man først har haft dem, kan man tværtimod oplever gentagende udbrud flere år efter, netop fordi man har fået den virus i kroppen.
Og da de kan give celleforandringer, som kan lede til livmoderhalskræft, synes jeg BESTEMT man skal få dem behandlet ordentligt og ikke bare klippe dem af!
(Ikke for at skræmme trådstarter, men jeg ved en del om det, da jeg dels har haft dem selv og har et familiemedlem der er læge med speciale i kønssygdomme)
Anmeld