Har han været utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Gaia

Du kan være smittet længe læmge inden i mødes, så tror altså ikke din kæreste har været utro. Det er hpv virus der kan give kondylomer. HPv kan du have i kroppen i mange mange år. Tvivler meget stærkt på at din kæreste har været utro. Desværre har du nok i tidernes morgen været sammen med en d har hpv ( hvilket ikke er mærkeligt, for de fleste har denne virus) hos nogle viser den sig aldrig, hos andre får de kønsvorter og hos andre igen, som mig, viser det sig ved celleforandringer. Men ta et helt roligt. Din kæreste får sandsynligvis ikke nogle bivirkninger, hpv kan ikke som virus kureres. Men kønsvorterne kan behandlesm så de forsvinder. Måske det faktisk var fra din kæreste du i sin tid fik hpv virus. Som sagt viser den sig ikke rigtig ved mænd og hos kvinder kan der gå flere år. Men tag det helt roligt. Dyyyb indånding. Efter gravidieten får du behandlet kønsvorten og så den pot ud. Hpv virusen har i begge. Kram og op med humøret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Gaia

Forøvrigt er det sku da en elendig læge du har, som sætter en frygt i livet på dig, omkring hvorvidt din kæreste har været utro. Måske din læge skal være bedre til at forklare hvad det kommer af, hvordan og hvor længe der kan gå fra smitten til udbrudet. Så din kæreste ikke risikerer unødig beskyldning. 

Anmeld

8. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvad gør jeg :/

Jeg gik til lægen idag, pga. jeg havde opdaget en lille 'knop'-agtig noget ved skamlæberne. Lægen siger så at det er en kønsvorte, kønssygdom. Lægen sagde at det smitter gennem samleje eller at det kan 'være i kroppen' og pludselig gå i udbrud. Har aldrig haft sådan noget før. Nu går der mange tanker oppe i hovedet.. 

Har kæresten været utro?

Hvordan siger jeg det til ham?

Hvad f***** gør jeg?

(jeg har ikke været ham utro eller noget, så jeg er jo 100% sikker på at det ikke kommer fra mig på den måde)

Det man plejer, at helbrede det med, må man ikke få når man er gravid, jeg er 21+5..

Nogle der har gode råd? Eller andet ? Er helt knust og ked af det, ved ikke hvad jrg skal gøre  

Gentager ikke alt det de andre har sagt  ..

Øv man ikke kan være anonym, men det er nok også lige meget, så nu siger jeg det bare  udelukkende for at hjælpe dig..

Nå men jeg har selv haft kønsvorter. Jeg tog ikke engang til lægen, jeg klippede dem bare af ligesom man gør med de almindelig vorter der sidder på halsen og under armene. Man skal bare gøre det inden de bliver for store så kan man stort set ikke mærke det 

De forsvandt med det samme og man kan ikke se jeg har haft dem. Det gode er jo at når man har haft kønsvorter en gang så får man dem aldrig igen  ..

Mit forslag - klip dem af snarest. Frem med spejl og saks, dog ville jeg nok gøre det i badet med rindene vand, det kommer jo til at bløde 

Anmeld

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Norman skriver:

Øv man ikke kan være anonym, men det er nok også lige meget, så nu siger jeg det bare  udelukkende for at hjælpe dig..

Nå men jeg har selv haft kønsvorter. Jeg tog ikke engang til lægen, jeg klippede dem bare af ligesom man gør med de almindelig vorter der sidder på halsen og under armene. Man skal bare gøre det inden de bliver for store så kan man stort set ikke mærke det 

De forsvandt med det samme og man kan ikke se jeg har haft dem. Det gode er jo at når man har haft kønsvorter en gang så får man dem aldrig igen  ..

Mit forslag - klip dem af snarest. Frem med spejl og saks, dog ville jeg nok gøre det i badet med rindene vand, det kommer jo til at bløde 

Hvordan klippe dem af? Iih det lydervoldsomt.. Og er du sikker på man aldrig får dem igen, Sys at jeg har læst at det nu er en virus i kroppen og den kan komme flere gange hmm

Anmeld

9. marts 2012

Chevro

Jeg havde været sammen med min kæreste i 3 år, da jeg fik det. Og vi er sikre på ikke at have været sammen med andre Så pludselig gik mit i udbrud. Men en enkelt behandling, og har aldrig mærket noget til det siden :-) det er to år siden nu.

Anmeld

9. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad gør jeg :/

Jeg gik til lægen idag, pga. jeg havde opdaget en lille 'knop'-agtig noget ved skamlæberne. Lægen siger så at det er en kønsvorte, kønssygdom. Lægen sagde at det smitter gennem samleje eller at det kan 'være i kroppen' og pludselig gå i udbrud. Har aldrig haft sådan noget før. Nu går der mange tanker oppe i hovedet.. 

Har kæresten været utro?

Hvordan siger jeg det til ham?

Hvad f***** gør jeg?

(jeg har ikke været ham utro eller noget, så jeg er jo 100% sikker på at det ikke kommer fra mig på den måde)

Det man plejer, at helbrede det med, må man ikke få når man er gravid, jeg er 21+5..

Nogle der har gode råd? Eller andet ? Er helt knust og ked af det, ved ikke hvad jrg skal gøre  

Jeg havde det selv i kraftigt udbrud under min graviditet netop pga. de hormonelle forandringer. De var væk allerede 4 uger efter fødslen.

Hvis jeg var dig, ville jeg fortælle kæresten, at du har fået konstateret kondylomer og så er det bare det. Som flere har skrevet, kan virus ligge latent i kroppen i mange år og pludselig gå i udbrud, som i dit tilfælde

Kh. Linda

Anmeld

9. marts 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hvordan klippe dem af? Iih det lydervoldsomt.. Og er du sikker på man aldrig får dem igen, Sys at jeg har læst at det nu er en virus i kroppen og den kan komme flere gange hmm

Lad være med at foretage dig noget såsom at klippe dem af Som du selv skriver, kan de dukke op igen, da virus forbliver i kroppen efter smitte.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htm

Anmeld

11. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg syntes at have læst at kroppen danner nogen stoffer der gør at man ikke får virussen igen..

Men jamen altså, jeg gik bare i bad, tog et spejl og en saks med  og klippede dem af. Det kan godt hjælpe at holde lidt ud i dem når man klipper dem af.

Ja det lyder lidt voldsomt, men når man først går i gang så tager det 5 min og man slipper for dem resten af livet.  Og man skal også gøre det inden de bliver for store, det er imens de er små at man næsten ikke kan mærke dem.

Anmeld

11. marts 2012

Månelys

Norman skriver:

Ej undskyld, men det er jo fuldstændig forkert det du siger! For det første vil jeg ikke anbefale at klippe dem af selv, det er bestemt ikke ligesom de der huddimser man selv klipper af. Derudover passer det ikke, at har man først haft dem, kan man ikke få dem igen. Tvært om! Når man først har haft dem, kan man tværtimod oplever gentagende udbrud flere år efter, netop fordi man har fået den virus i kroppen.

Og da de kan give celleforandringer, som kan lede til livmoderhalskræft, synes jeg BESTEMT man skal få dem behandlet ordentligt og ikke bare klippe dem af!

(Ikke for at skræmme trådstarter, men jeg ved en del om det, da jeg dels har haft dem selv og har et familiemedlem der er læge med speciale i kønssygdomme)

Anmeld

11. marts 2012

FrkZier

Månelys skriver:

Ej undskyld, men det er jo fuldstændig forkert det du siger! For det første vil jeg ikke anbefale at klippe dem af selv, det er bestemt ikke ligesom de der huddimser man selv klipper af. Derudover passer det ikke, at har man først haft dem, kan man ikke få dem igen. Tvært om! Når man først har haft dem, kan man tværtimod oplever gentagende udbrud flere år efter, netop fordi man har fået den virus i kroppen.

Og da de kan give celleforandringer, som kan lede til livmoderhalskræft, synes jeg BESTEMT man skal få dem behandlet ordentligt og ikke bare klippe dem af!

(Ikke for at skræmme trådstarter, men jeg ved en del om det, da jeg dels har haft dem selv og har et familiemedlem der er læge med speciale i kønssygdomme)

lige mine ord!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.