Har han været utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.324 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvad gør jeg :/

Jeg gik til lægen idag, pga. jeg havde opdaget en lille 'knop'-agtig noget ved skamlæberne. Lægen siger så at det er en kønsvorte, kønssygdom. Lægen sagde at det smitter gennem samleje eller at det kan 'være i kroppen' og pludselig gå i udbrud. Har aldrig haft sådan noget før. Nu går der mange tanker oppe i hovedet.. 

Har kæresten været utro?

Hvordan siger jeg det til ham?

Hvad f***** gør jeg?

(jeg har ikke været ham utro eller noget, så jeg er jo 100% sikker på at det ikke kommer fra mig på den måde)

Det man plejer, at helbrede det med, må man ikke få når man er gravid, jeg er 21+5..

Nogle der har gode råd? Eller andet ? Er helt knust og ked af det, ved ikke hvad jrg skal gøre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg mener lægen sagde det hed kondylomer :/ ?

Anmeld

6. marts 2012

Hailiesmom11

Jeg ville spørge ham om han har haft dem først og hvis han siger nej så har han jo et forklaringsproblem og så må du tage den derfra

Du får lige en ordentlig  håber alt ordner sig

Anmeld

6. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Hvad gør jeg :/

Jeg gik til lægen idag, pga. jeg havde opdaget en lille 'knop'-agtig noget ved skamlæberne. Lægen siger så at det er en kønsvorte, kønssygdom. Lægen sagde at det smitter gennem samleje eller at det kan 'være i kroppen' og pludselig gå i udbrud. Har aldrig haft sådan noget før. Nu går der mange tanker oppe i hovedet.. 

Har kæresten været utro?

Hvordan siger jeg det til ham?

Hvad f***** gør jeg?

(jeg har ikke været ham utro eller noget, så jeg er jo 100% sikker på at det ikke kommer fra mig på den måde)

Det man plejer, at helbrede det med, må man ikke få når man er gravid, jeg er 21+5..

Nogle der har gode råd? Eller andet ? Er helt knust og ked af det, ved ikke hvad jrg skal gøre  

Hvis det er kønsvorter, så kan enten du eller han være blevet smittet LÆNGE inden i mødte hinanden. Der kan nemlig gå flere år fra smitte, til det første udbrud kommer.. Så helt rolig, og tag en dyb indåndning

Anmeld

6. marts 2012

KittyCatta

Det kan vi jo ikke vide. Du kan jo både være blevet smittet af seksuel kontakt, men faktisk også af kontakt med et inficeret håndklæde. Sidstenævnte dog kun i meget sjældne tilfælde.

Men tag da en snak med manden UDEN (og jeg GENTAGER uden) at anklage ham for utroskab eller andet. Uden overhovedet at hentyde til det. Måske han selv ved hvorfor?

Anmeld

6. marts 2012

katti24

jeg ville konfronterer min kæreste og bare fortælle at jeg havde fået det, og hvad lægen havde fortalt. Så kan du jo nok se på ham hvordan han reagerer... Har vist hørt på et tidspunkt at man os ku få kønssygdomme fra bla toiletbræt, så slå koldt vand i blodet, og snak med din kæreste 

Anmeld

6. marts 2012

Noneother

Jeg tror ikke du skal være så hurtig til at anklage ham.

Mener der er noget med at du kan have fået overført virusset for mange år tilbage, MEN det så nok er poppet op nu fordi din hormonbalance er helt ad H... til pga. graviditeten.

Anmeld

6. marts 2012

blomst84

Ingen grund til panik der kan flere år fra smitte til de bryder ud, og der er mange som får udbrud under graviditet og hvis din mand ikke har nogen på sine kønsdele, så har han ikke smitten for hvis mænd har det kan det ses

Anmeld

6. marts 2012

aarhusmor

Som de andre skriver, kan der komme udbrud fra langt tilbage i tiden. Typisk kommer de dog indenfor de første 6 mdr.

Men ja slå koldt vand i blodet og snak med din kæreste roligt om det

Anmeld

6. marts 2012

Kløver

Så vidt jeg ved er de lumske, da de netop kan komme i udbrud flere år efter smitte, Herpes kan jo også komme i udbrud fordi man har virus i kroppen, feks er jeg smittet med herpes, heldigvis kun forkølelssår, men der ligger virus jo i kroppen og kan bryde ud. så det er jo ikke sikkert han har været dig utro.
Tag en rolig snak med ham, og også lægen hvad du skal gøre i forhold til behandling, når det er muligt osv. og måske inden du snakker med kæresten forhøre om virus i kroppen ikke kan være tikfældet, for han kan jo måske få samme tanke, hvis han ved han ikke har været dig utro, og så står i måske med kedelige beskyldninger helt uden grund

håber det bedste for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.