Mavens udvikling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Nessie

Masig skriver:

Synes den voksede ekstremt meget i starten, men nu har den da godt nok lige sat sig på standby synes jeg...

Ja, det sker, og så vokser den lige pludselig hurtigt igen

Omkring uge 29 (tror jeg) sagde min læge at maven nok ikke voksede så meget mere, men bare ville blive mere rund. Var så stor at jeg åndede lettet op, men den voksede nu fint alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Kay

rigtig fin mave man kan da se lidt ændring... men det skal nok komme... sys også min står lidt stille lige nu... men ligepludselig sker der noget igen og så skal i snart til scanning og se den lille

Anmeld

10. marts 2012

projekt-ønskebarn

Ved du hvad køn det bliver? Ellers synes jeg ihvertfald at det ligner en drengemave. Den er fin og spids. Jeg er i uge 21 nu og det er først ny at man rigtig kan se noget. Der sker noget uge for uge  

Anmeld

10. marts 2012

CaWi

Bare vent... Jeg synes heller ikke rigtig min voksede fra cirka uge 15 til 18, men jeg skal lige love for det er kommet efterfølgende, og nu i 32+4 er jeg ved at være bange for jeg sprænger, hvis jeg vokser mere

Anmeld

10. marts 2012

Masig

Kay skriver:

rigtig fin mave man kan da se lidt ændring... men det skal nok komme... sys også min står lidt stille lige nu... men ligepludselig sker der noget igen og så skal i snart til scanning og se den lille

Det er sjovt som det bare vokser derud af og så lige pludselig står det helt stille nogle uger hehe... men ja glæder mig til scanning...

Anmeld

10. marts 2012

Masig

projekt-ønskebarn skriver:

Ved du hvad køn det bliver? Ellers synes jeg ihvertfald at det ligner en drengemave. Den er fin og spids. Jeg er i uge 21 nu og det er først ny at man rigtig kan se noget. Der sker noget uge for uge  

Vi kender ikke kønnet endnu.. uh det må du da ikke sige, så får kæresten jo ret hehe... jeg har hele tiden holdt på det er en pige, mens kæresten er overbevist om det er en dreng hehe...

Vi er selvfølgelig ligeglade med hvad det bliver, bare den er sund og rask, men vi har et lille "væddemål" kørende haha...

Synes jeg har hørt at spidse maver er piger.... Men der er nok ikke hold i de der historier alligevel hehe...

Anmeld

10. marts 2012

Masig

CAWI skriver:

Bare vent... Jeg synes heller ikke rigtig min voksede fra cirka uge 15 til 18, men jeg skal lige love for det er kommet efterfølgende, og nu i 32+4 er jeg ved at være bange for jeg sprænger, hvis jeg vokser mere

Hehe jamen så har jeg da noget at se frem til

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Masig skriver:

Det er sjovt som det bare vokser derud af og så lige pludselig står det helt stille nogle uger hehe... men ja glæder mig til scanning...

det gør jeg godt nok også... der bliver talt ned... big time

Anmeld

10. marts 2012

projekt-ønskebarn

Hé hé ja det bliver spændende. Nej tror ikke helt på de historier og alligevel lidt for dem jeg kender med spidse maver har ventet drenge hvornår får i kønnet at vide? 

Anmeld

11. marts 2012

Masig

Kay skriver:

det gør jeg godt nok også... der bliver talt ned... big time

Haha det er jeg ikke begyndt på.. Så kan jeg ikke tænke på andet jo... Men der er jo også lige lidt tid endnu.. Når vi når mandag næste uge SÅ begynder jeg at tælle ned til om onsdagen hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.