Mavens udvikling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Masig

Synes godt nok ikke der sker det store i øjeblikket....

Symptomerne er også forsvundet stort set alle sammen... jeg er begyndt at få lidt læg-kramper, men ellers er der intet... Selvfølgelig rart, men også ldit underligt ikke at kunne mærke noget lige pludselig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Nessie

Fin mave 

Det hele kan ændrer sig igen,og lige pludselig vokser maven med rekordfart, for så at holde en lille pause igen   

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Fin babyhule

Anmeld

6. marts 2012

HeidiØ

Masig skriver:

Synes godt nok ikke der sker det store i øjeblikket....

Symptomerne er også forsvundet stort set alle sammen... jeg er begyndt at få lidt læg-kramper, men ellers er der intet... Selvfølgelig rart, men også ldit underligt ikke at kunne mærke noget lige pludselig..

Fin fin hule! .. kan godt huske der hvor man bare fik det mega godt lige pludseligt .. lige PLUDSELIG vokser den bare enormt og så når man mærker liv osv... så sker der ting og sager!

Sys nu den er vokset lidt på den uge der alligevel!

Anmeld

6. marts 2012

B&J

fin fin mave ja den vokser så sød den lille mave er

Anmeld

6. marts 2012

Janni.

Hov dobbelt indlæg. Men stadig fin baby hule 

Anmeld

7. marts 2012

Masig

HeidiØ skriver:

Fin fin hule! .. kan godt huske der hvor man bare fik det mega godt lige pludseligt .. lige PLUDSELIG vokser den bare enormt og så når man mærker liv osv... så sker der ting og sager!

Sys nu den er vokset lidt på den uge der alligevel!

Håber da der snart sker lidt igen... Liv har jeg mærket i lidt over en uge nu, men de sidste par dage har den godt nok været meget stille... Har været begrænset hvad jeg har mærket, men går ud fra det er meget normalt når man ikke er længere henne...

Anmeld

7. marts 2012

Masig

B&J skriver:

fin fin mave ja den vokser så sød den lille mave er

Mange tak.. Ja den vokser, men er altså godt nok lidt svært at se selv synes jeg...

Anmeld

7. marts 2012

Masig

Janni. skriver:

Hov dobbelt indlæg. Men stadig fin baby hule 

Tak....

Anmeld

7. marts 2012

Masig

Nessie skriver:

Fin mave 

Det hele kan ændrer sig igen,og lige pludselig vokser maven med rekordfart, for så at holde en lille pause igen   

Synes den voksede ekstremt meget i starten, men nu har den da godt nok lige sat sig på standby synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.