Endelig, endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Sådan kan man bestemt også have det

Jeg kan faktisk bedst sove hvis jeg falder i søvn til fjernsynet - sætter bare sleeptimer på

Jeg kan slet ikke falde i søvn - kæresten vil også helst bare have timer på, men så falder jeg ikke i søvn, før det alligevel selv slukker..

Har det på samme måde med snooze-funktionen - kan ikke sove, hvis jeg ved, at vækkeuret ringer igen om 3-5-7-15 minutter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

AnnaK89

M (: skriver:

Jeg kan slet ikke falde i søvn - kæresten vil også helst bare have timer på, men så falder jeg ikke i søvn, før det alligevel selv slukker..

Har det på samme måde med snooze-funktionen - kan ikke sove, hvis jeg ved, at vækkeuret ringer igen om 3-5-7-15 minutter.. 

Okay

Sådan er vi jo alle forskellige Min mand hader også at jeg altid har fjernsynet på sleeptimer istedet for bare at slukke det

Anmeld

6. marts 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Okay

Sådan er vi jo alle forskellige Min mand hader også at jeg altid har fjernsynet på sleeptimer istedet for bare at slukke det

Haha, det er da ærgeligt, at vores mænd har fundet kærester, der er helt omvendt af dem (:

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

M (: skriver:

Haha, det er da ærgeligt, at vores mænd har fundet kærester, der er helt omvendt af dem (:

Hehe - fuldstændig, men man siger jo at modsætninger mødes

Anmeld

6. marts 2012

M (:

AnnaKJ skriver:

Hehe - fuldstændig, men man siger jo at modsætninger mødes

Ja, modsætninger mødes og sød musik opstår.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.