Endelig, endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

AnnaK89

Nu har jeg været så frustreret over det manglende fjernsyn i soveværelset siden vi flyttede i november!

Efter jeg er blevet gravid, er jeg blevet så træt om aftenen og orker bare ikke sidde oppe og se fjernsyn (selvom der går noget jeg egentlig gerne vil se ), men orker bare ikke det at sidde op - vil gerne kunne putte i min seng under dynen og se fjernsyn, så igår blev jeg så træt af det at jeg købte et fjernsyn!  

Så nu kommer elektrikkeren på torsdag og trækker antennekabel til - Jubii

Hvordan har i det med fjernsyn i soveværelset?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Nattøs

AnnaKJ skriver:

Nu har jeg været så frustreret over det manglende fjernsyn i soveværelset siden vi flyttede i november!

Efter jeg er blevet gravid, er jeg blevet så træt om aftenen og orker bare ikke sidde oppe og se fjernsyn (selvom der går noget jeg egentlig gerne vil se ), men orker bare ikke det at sidde op - vil gerne kunne putte i min seng under dynen og se fjernsyn, så igår blev jeg så træt af det at jeg købte et fjernsyn!  

Jeg har også sagt at jeg vil have det der  til når jeg bliver så stor at det er det eneste sted jeg kan være

Anmeld

6. marts 2012

Moar2011

AnnaKJ skriver:

jeg nød det rigtig meget da jeg var gravid.. men eftersom baby sover inde ved os, selvfølgelig i hans egen seng, så er det ikke meget man får det brugt.

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Nattøs skriver:

Jeg har også sagt at jeg vil have det der  til når jeg bliver så stor at det er det eneste sted jeg kan være

Haha nemlig  

Manden arbejder hårdt på at sætte det op, så jeg i det mindste kan se en film derpå, indtil elektrikkeren kommer torsdag

Det er simpelthen for trist at lægge i et mørke soveværelse kl. 21

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Babyklar skriver:

jeg nød det rigtig meget da jeg var gravid.. men eftersom baby sover inde ved os, selvfølgelig i hans egen seng, så er det ikke meget man får det brugt.

Nej det er nok rigtigt, at man ikke bruger det så meget i den første periode efter en fødsel, det gjorde vi heller ikke efter vi fik Lærke, men der er stadig lang tid til min termin - så vil nyde det så længe jeg kan

Anmeld

6. marts 2012

Moar2011

AnnaKJ skriver:

Nej det er nok rigtigt, at man ikke bruger det så meget i den første periode efter en fødsel, det gjorde vi heller ikke efter vi fik Lærke, men der er stadig lang tid til min termin - så vil nyde det så længe jeg kan

ka klart følge dig .. jeg eeeeeelsker at ligge i sengen og se tøse seriere, der er godt med plads hihi .. 

Anmeld

6. marts 2012

serinasmor

vi har ikke fjernsyn i soveværelset nej ... jeg vil egentlig helst heller ikke have det ...

Da jeg var gravid var min faste plads i sofaen der hvor jeg kunne få fødderne op

og nu er det egentlig bare rarest at soveværelset ikke bruges til at se fjernsyn i

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

Babyklar skriver:

ka klart følge dig .. jeg eeeeeelsker at ligge i sengen og se tøse seriere, der er godt med plads hihi .. 

Nemlig

Det er bare så skønt

Lærke er jo i seng kl 20 og manden sidder ofte ved computeren, så soveværelset bliver mit fristed om aftenen for eftertiden

Anmeld

6. marts 2012

Nattøs

AnnaKJ skriver:

Haha nemlig  

Manden arbejder hårdt på at sætte det op, så jeg i det mindste kan se en film derpå, indtil elektrikkeren kommer torsdag

Det er simpelthen for trist at lægge i et mørke soveværelse kl. 21

jeg er spændt på hvornår der kan ses noget inde i soveværelset

Anmeld

6. marts 2012

AnnaK89

serinasmor skriver:

vi har ikke fjernsyn i soveværelset nej ... jeg vil egentlig helst heller ikke have det ...

Da jeg var gravid var min faste plads i sofaen der hvor jeg kunne få fødderne op

og nu er det egentlig bare rarest at soveværelset ikke bruges til at se fjernsyn i

Jeg kan simpelthen bare ikke sidde i vores sofa så sent

Og kan altså heller ikke sove kl 21

Men det er nok fordi at vi altid har haft fjernsyn i soveværelset - vi gad bare ikke slæbe det store skrummel med da vi flyttede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.